„Eddig elképzelhetetlen távlatok nyílnak meg azzal, hogy a kormányzat hozzákezd a Déli körvasút fejlesztéséhez. A közbeszerzés kiírása már megjelent az Európai Unió hivatalos lapjában” – erről Vitézy Dávid írt Facebook-posztjában.

„Eddig elképzelhetetlen távlatok nyílnak meg azzal, hogy a kormányzat hozzákezd a Déli körvasút fejlesztéséhez. A közbeszerzés kiírása már megjelent az Európai Unió hivatalos lapjában” – erről Vitézy Dávid írt Facebook-posztjában.
„A Déli körvasút fejlesztésével a kormány és a beruházás megvalósításáért felelős szakcégek, a Budapest Fejlesztési Központ és a NIF Zrt. célja, hogy az elővárosi vonatok itt a jelenleginél háromszor sűrűbben, tízpercenként járhassanak majd, és a budai agglomeráció három régiójából – a tatabányai, a székesfehérvári és a pusztaszabolcsi vonalról – a főváros belső területeit érintve Pesten a hatvani, az újszászi és a ceglédi vonalakon folytathassák útjukat. Amikorra megépül a repülőteret elérő vasúti összeköttetés, utóbbi Ferihegy elérését is jelenti majd Kőbánya-Kispesten át. A Déli körvasút fejlesztésével a nemrég a MÁV által beindított S76-os járat meghosszabbítására is adott lesz a lehetőség Kelenföld és a dél-budai agglomeráció felé” – olvasni a bejegyzésben.
A beruházás egyben a fővárosi autós közlekedés csökkentését is segítheti, így közvetetten környezetvédelmi hatása is lesz. Erről így ír Vitézy Dávid:
„A fővárosba naponta érkező autóáradat csak kötöttpályás fejlesztésekkel mérsékelhető. A felmérések kimutatják, hogy többen is igénybe vennék az elővárosi vonatokat,
a közelmúltban fejlesztett esztergomi és székesfehérvári vonalon 107, illetve 76 százalékkal növekedett ténylegesen az utasok száma! Csakhogy a fejpályaudvarokra nem fér be több vonat, az elővárosi vasutak kapacitása gyakorlatilag csak a körvasútra irányított járatokkal növelhető a következő években. Ezzel és új megállók létesítésével teljesen új, metrógyorsaságú kapcsolatok jönnek létre az elővárosok, valamint a budapesti városrészek között, tovább növelve a vasút potenciális utasainak számát.”
Rengeteg a tévhit a végrendelkezés körül.
Durva hatásai lehetnek az ismeretlen eredetű kotyvalékoknak, csak a zéró tolerancia nyújt védelmet.
Pénteken teljesítette utolsó útját a Boráros tértől Csepelig.
Az egyik édesanya elmesélte, hogy miért szökött meg a két 11 éves egri iskolásfiú és hogyan jutottak el egészen Szombathelyig.
Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség
Most kiderül, Zelenszkijnek a fotel vagy a tűzszünet a fontosabb
Kiadták a figyelmeztetést: ne küldj több SMS-t, különben...
Végre Trump is megszólalt az orosz bombázók ukrán megsemmisítéséről
Eddig titkolta Törőcsik Franciska, most végre megmutatta: a rajongók szóhoz sem jutottak!
Egy vérfürdő után benyújtotta lemondását az ukrán szárazföldi erők parancsnoka
Orosz válasz: ballisztikus csapás Ukrajnára
Ezek az ételek jobban károsíthatják a májadat, mint az alkohol
Döbbenetes, mit vittek el Münchenből a PSG vandál szurkolói a BL-döntő után + videó
A Fradi megkezdte a bevásárlást a magyar játékosokból – Lisztes Krisztián is hazatérhet
Ukrajna légicsapása globális kockázatokat rejt
Eldőlt, Orbán Viktor lesz 2026 után is a miniszterelnök újabb négy évre
Rengeteg a tévhit a végrendelkezés körül.
Durva hatásai lehetnek az ismeretlen eredetű kotyvalékoknak, csak a zéró tolerancia nyújt védelmet.
Pénteken teljesítette utolsó útját a Boráros tértől Csepelig.
Az egyik édesanya elmesélte, hogy miért szökött meg a két 11 éves egri iskolásfiú és hogyan jutottak el egészen Szombathelyig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.