A Lounge Group a kelet-közép-európai régióban egyedüliként kapta meg egy komoly nemzetközi verseny elismerését, amelyre összesen ötezer nevezés érkezett.

Valaki 226 milliót nyert a skandináv lottón
Elvitték a főnyereményt.
A Lounge Group a kelet-közép-európai régióban egyedüliként kapta meg egy komoly nemzetközi verseny elismerését, amelyre összesen ötezer nevezés érkezett.
Ötletes integrált kampányainak és újító megoldásainak köszönhetően a cég a nemzetközi terep mellett hazai pályán is remekelt.
Minden évben eljön az időszak, amikor a reklám- és kommunikációs szakma nagyjainak munkái hazai és nemzetközi színtéren is megmérkőznek. Idén sem volt ez másképp, amely eredményeképp egy fontos magyar siker született: a Lounge Group cégcsoportnak rangos nemzetközi elismerésekben lehetett része. A siker éppúgy a díjnyertes alkotások megbízóié is, így a Magyar Telekom, a MVM és a Szerencsejáték Zrt. is méltán büszke lehet munkatársaira.
A Lounge Group marketingkommunikációs ügynökség integrált megoldásokkal dolgozik, ügyfelei teljes körű kiszolgálására pedig az évek során létrehozta önálló rendezvényszervező, közösségi média, médiatervező és -vásárló, kreatív és PR üzletágát.
A cégcsoport több munkáját is platina minősítéssel díjazták a MarCom Awards nemzetközi kreatívversenyén. A rangos megmérettetésre idén húsz országból több mint ötezer nevezés érkezett. Magyarországról egyedüliként a Lounge Group jeleskedett, és Európában is csak keveseknek adatott meg az elismerés. A cégcsoport platina helyezést ért el a Magyar Telekomnak készített A korlátlanság kora című kampányával a videó és film kategóriában.
Ez a kampány hazai terepen, a Hipnózison is indult, amelyen bronz helyezéseket zsebelhetett be film–rendezés, art direkció és megvalósítás, valamint film – televízióban vagy moziban sugárzott reklámfilmek – kereskedelmi célú kampányok kategóriákban. A korlátlanságnak ugyanis akkor van értelme, ha tudatosan használjuk.
A nem tudatos nethasználat eredményezi a társadalmat kollektíve érintő problémákat, a kontentfüggőséget, a like-függőséget, a következmények nélküli cyberbullyingot és az álhírek egyre nagyobb mértekben való terjedését.
A kampány fő célja az volt, hogy a neveléssel ezekre a témákra hívja fel a figyelmet.
Visszatérve a MarCom Awards-hoz: a cégcsoport az MVM Edisonnak készített integrált kampánya itt kétszeres platina helyezést ért stratégiai kommunikáció és videó/audió kategóriákban, míg a Szerencsejáték Zrt. Tippmix – több mint szerencse című kampányát négyszeresen díjazták: szintén platina elismeréseket kapott nyomtatott média, reklámkampány és óriásplakát, stratégiai kommunikáció, illetve videó/audió kategóriákban.
Az MVM Edisonnak készített integrált kampány a tehetséges újrakezdőknek szól, akik innovatív ötleteik megvalósításáért küzdenek.
Őket segítette az MVM Edison Startup versenye, amihez az MVM-mel hónapokig folytatott közös munka nyomán a kreatív kampányt és kisfilmet a Lounge Group szolgáltatta.
A Tippmix – több mint szerencse című kampányának arca Milák Kristóf világ- és Európa-bajnok úszó volt, az együttműködés során az ő szakmai életútjával párhuzamba állítva mutatták be a sportfogadást. A kampány fő üzenete is az volt, hogy miként a sporthoz, úgy a sportfogadáshoz is több kell a szerencsénél, hiszen mindkét esetben komoly felkészülés előzi meg a győzelmet.
A díjak sora itt még nem ért véget, hazai szakmai versenyen is elismerésben részesült a cégcsoport: a Kreatív másodjára megrendezett Influján ezüst helyezést ért el. A közösségi márkavezérek versenyéről a díjat a Telekom Tettek hálózata című kampányához készített influencer-együttműködéssel tudta elhozni. A kreatív szakemberek Trunk Tamás bevonásával a Z generációt, azaz a digitális bennszülötteket ösztönözték arra, hogy segítsék digitálisan kevésbé tudatos nagyszüleiket, amire a karantén idején nagyobb szükség volt, mint valaha.
– Mindig törekszünk a kiemelkedő munkára, teljesítményre, de még ezzel együtt is sokszor előfordul, hogy egy-egy kampányt valamiért különlegesebbnek érezzük. A díjazott munkák mindenképpen ezek közé tartoztak. Nagyon örülünk az elismeréseknek, és bízunk benne, hogy még több projektünkkel tudunk eredményesen szerepelni. Köszönjük ügyfeleinknek a közös munkát, és mivel a siker is közös, a gratuláció nekik is kijár – mondta Sperczel Dániel, a Lounge Group ügyfélkapcsolati igazgatója.
Elvitték a főnyereményt.
Kora estig 145 millió forint gyűlt össze az erdélyi árvízkárosultak javára.
Tárgyalnak az RMDSZ elnökével.
A kormány minden forintot megdupláz.
Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség
Most kiderül, Zelenszkijnek a fotel vagy a tűzszünet a fontosabb
Kiadták a figyelmeztetést: ne küldj több SMS-t, különben...
Végre Trump is megszólalt az orosz bombázók ukrán megsemmisítéséről
Eddig titkolta Törőcsik Franciska, most végre megmutatta: a rajongók szóhoz sem jutottak!
Egy vérfürdő után benyújtotta lemondását az ukrán szárazföldi erők parancsnoka
Orosz válasz: ballisztikus csapás Ukrajnára
Ezek az ételek jobban károsíthatják a májadat, mint az alkohol
Döbbenetes, mit vittek el Münchenből a PSG vandál szurkolói a BL-döntő után + videó
A Fradi megkezdte a bevásárlást a magyar játékosokból – Lisztes Krisztián is hazatérhet
Ukrajna légicsapása globális kockázatokat rejt
Eldőlt, Orbán Viktor lesz 2026 után is a miniszterelnök újabb négy évre
Elvitték a főnyereményt.
Kora estig 145 millió forint gyűlt össze az erdélyi árvízkárosultak javára.
Tárgyalnak az RMDSZ elnökével.
A kormány minden forintot megdupláz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.