Komoly szakmai elismerésekben részesült a Lounge Group

Az integrált megoldásokkal dolgozó Lounge Group marketingkommunikációs ügynökség nagyon komoly nemzetközi elismerést kapott, és emellett a hazai terepen is kimagaslóan teljesített.

2020. 11. 23. 17:49
A Kelet-Közép európai régióban egyedülálló az az elismerés, amit a Lounge Group kapott
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Lounge Group a kelet-közép-európai régióban egyedüliként kapta meg egy komoly nemzetközi verseny elismerését, amelyre összesen ötezer nevezés érkezett.

Ötletes integrált kampányainak és újító megoldásainak köszönhetően a cég a nemzetközi terep mellett hazai pályán is remekelt.

Minden évben eljön az időszak, amikor a reklám- és kommunikációs szakma nagyjainak munkái hazai és nemzetközi színtéren is megmérkőznek. Idén sem volt ez másképp, amely eredményeképp egy fontos magyar siker született: a Lounge Group cégcsoportnak rangos nemzetközi elismerésekben lehetett része. A siker éppúgy a díjnyertes alkotások megbízóié is, így a Magyar Telekom, a MVM és a Szerencsejáték Zrt. is méltán büszke lehet munkatársaira.

A Lounge Group marketingkommunikációs ügynökség integrált megoldásokkal dolgozik, ügyfelei teljes körű kiszolgálására pedig az évek során létrehozta önálló rendezvényszervező, közösségi média, médiatervező és -vásárló, kreatív és PR üzletágát.

A cégcsoport több munkáját is platina minősítéssel díjazták a MarCom Awards nemzetközi kreatívversenyén. A rangos megmérettetésre idén húsz országból több mint ötezer nevezés érkezett. Magyarországról egyedüliként a Lounge Group jeleskedett, és Európában is csak keveseknek adatott meg az elismerés. A cégcsoport platina helyezést ért el a Magyar Telekomnak készített A korlátlanság kora című kampányával a videó és film kategóriában.

A kelet-közép európai régióban egyedülálló az az elismerés, amit a Lounge Group kapott

 

Ez a kampány hazai terepen, a Hipnózison is indult, amelyen bronz helyezéseket zsebelhetett be film–rendezés, art direkció és megvalósítás, valamint film – televízióban vagy moziban sugárzott reklámfilmek – kereskedelmi célú kampányok kategóriákban. A korlátlanságnak ugyanis akkor van értelme, ha tudatosan használjuk.

A nem tudatos nethasználat eredményezi a társadalmat kollektíve érintő problémákat, a kontentfüggőséget, a like-függőséget, a következmények nélküli cyberbullyingot és az álhírek egyre nagyobb mértekben való terjedését.

A kampány fő célja az volt, hogy a neveléssel ezekre a témákra hívja fel a figyelmet.

Visszatérve a MarCom Awards-hoz: a cégcsoport az MVM Edisonnak készített integrált kampánya itt kétszeres platina helyezést ért stratégiai kommunikáció és videó/audió kategóriákban, míg a Szerencsejáték Zrt. Tippmix – több mint szerencse című kampányát négyszeresen díjazták: szintén platina elismeréseket kapott nyomtatott média, reklámkampány és óriásplakát, stratégiai kommunikáció, illetve videó/audió kategóriákban.

Az MVM Edisonnak készített integrált kampány a tehetséges újrakezdőknek szól, akik innovatív ötleteik megvalósításáért küzdenek.

Őket segítette az MVM Edison Startup versenye, amihez az MVM-mel hónapokig folytatott közös munka nyomán a kreatív kampányt és kisfilmet a Lounge Group szolgáltatta.

A Tippmix – több mint szerencse című kampányának arca Milák Kristóf világ- és Európa-bajnok úszó volt, az együttműködés során az ő szakmai életútjával párhuzamba állítva mutatták be a sportfogadást. A kampány fő üzenete is az volt, hogy miként a sporthoz, úgy a sportfogadáshoz is több kell a szerencsénél, hiszen mindkét esetben komoly felkészülés előzi meg a győzelmet.

Hazai terepen is remekül helytállt a marketing-kommunikációs vállalat

A díjak sora itt még nem ért véget, hazai szakmai versenyen is elismerésben részesült a cégcsoport: a Kreatív másodjára megrendezett Influján ezüst helyezést ért el. A közösségi márkavezérek versenyéről a díjat a Telekom Tettek hálózata című kampányához készített influencer-együttműködéssel tudta elhozni. A kreatív szakemberek Trunk Tamás bevonásával a Z generációt, azaz a digitális bennszülötteket ösztönözték arra, hogy segítsék digitálisan kevésbé tudatos nagyszüleiket, amire a karantén idején nagyobb szükség volt, mint valaha.

– Mindig törekszünk a kiemelkedő munkára, teljesítményre, de még ezzel együtt is sokszor előfordul, hogy egy-egy kampányt valamiért különlegesebbnek érezzük. A díjazott munkák mindenképpen ezek közé tartoztak. Nagyon örülünk az elismeréseknek, és bízunk benne, hogy még több projektünkkel tudunk eredményesen szerepelni. Köszönjük ügyfeleinknek a közös munkát, és mivel a siker is közös, a gratuláció nekik is kijár – mondta Sperczel Dániel, a Lounge Group ügyfélkapcsolati igazgatója.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.