A Lounge Group a kelet-közép-európai régióban egyedüliként kapta meg egy komoly nemzetközi verseny elismerését, amelyre összesen ötezer nevezés érkezett.
Ötletes integrált kampányainak és újító megoldásainak köszönhetően a cég a nemzetközi terep mellett hazai pályán is remekelt.
Minden évben eljön az időszak, amikor a reklám- és kommunikációs szakma nagyjainak munkái hazai és nemzetközi színtéren is megmérkőznek. Idén sem volt ez másképp, amely eredményeképp egy fontos magyar siker született: a Lounge Group cégcsoportnak rangos nemzetközi elismerésekben lehetett része. A siker éppúgy a díjnyertes alkotások megbízóié is, így a Magyar Telekom, a MVM és a Szerencsejáték Zrt. is méltán büszke lehet munkatársaira.
A Lounge Group marketingkommunikációs ügynökség integrált megoldásokkal dolgozik, ügyfelei teljes körű kiszolgálására pedig az évek során létrehozta önálló rendezvényszervező, közösségi média, médiatervező és -vásárló, kreatív és PR üzletágát.
A cégcsoport több munkáját is platina minősítéssel díjazták a MarCom Awards nemzetközi kreatívversenyén. A rangos megmérettetésre idén húsz országból több mint ötezer nevezés érkezett. Magyarországról egyedüliként a Lounge Group jeleskedett, és Európában is csak keveseknek adatott meg az elismerés. A cégcsoport platina helyezést ért el a Magyar Telekomnak készített A korlátlanság kora című kampányával a videó és film kategóriában.

Ez a kampány hazai terepen, a Hipnózison is indult, amelyen bronz helyezéseket zsebelhetett be film–rendezés, art direkció és megvalósítás, valamint film – televízióban vagy moziban sugárzott reklámfilmek – kereskedelmi célú kampányok kategóriákban. A korlátlanságnak ugyanis akkor van értelme, ha tudatosan használjuk.
A nem tudatos nethasználat eredményezi a társadalmat kollektíve érintő problémákat, a kontentfüggőséget, a like-függőséget, a következmények nélküli cyberbullyingot és az álhírek egyre nagyobb mértekben való terjedését.
A kampány fő célja az volt, hogy a neveléssel ezekre a témákra hívja fel a figyelmet.
Visszatérve a MarCom Awards-hoz: a cégcsoport az MVM Edisonnak készített integrált kampánya itt kétszeres platina helyezést ért stratégiai kommunikáció és videó/audió kategóriákban, míg a Szerencsejáték Zrt. Tippmix – több mint szerencse című kampányát négyszeresen díjazták: szintén platina elismeréseket kapott nyomtatott média, reklámkampány és óriásplakát, stratégiai kommunikáció, illetve videó/audió kategóriákban.
Az MVM Edisonnak készített integrált kampány a tehetséges újrakezdőknek szól, akik innovatív ötleteik megvalósításáért küzdenek.
Őket segítette az MVM Edison Startup versenye, amihez az MVM-mel hónapokig folytatott közös munka nyomán a kreatív kampányt és kisfilmet a Lounge Group szolgáltatta.