Nemzetközileg elsősorban a Geek & Gorgeous (G&G)termékek lettek sikeresek, több mint hatvan országban – például az USA-ban, Kínában, Indiában, Japánban, Spanyolországban és a Fülöp-szigeteken – értékesítünk G&G termékeket a webshopon keresztül, és több mint tíz országban vannak már viszonteladóink. Az USA-ban nagyobb hagyománya van a „smart beauty” kategóriának, de ma már Európában is egyre népszerűbb – fogalmazott Budaházy Péter, a Helia-D Kft.tulajdonos-ügyvezető igazgatója a Növekedés.hu-nak a G&G termékek kapcsán, amelyet Rácz Judittal közösen alapítottak.
Arra a kérdésre, hogy a nemzetközi siker hátterében mi áll, elmondta, hogy a G&G termékek a tudatos vásárlókat célozzák a „Smart Beauty” kategóriában, ami egy nemzetközileg is erősödő trend.
Budaházy kiemelte, hogy az elmúlt években kerültek igazán fókuszba és lettek népszerűek a peptidek, a C-vitamin és a niacinamid, mint hatóanyagok, emellett a hámlasztás és a fényvédelem fontossága is egyre nagyobb szerepet kap a tudatos arcápolás területén.
Elmondása szerint a kozmetikai iparban továbbra is nagyon erősek a francia brandek, a dél-koreaiak ugyanakkor nagyon innovatívak, és a smart beauty területén különösen sikeresek. – A legnagyobb kereslet a hidratáló és ránctalanító termékek iránt van, de az utóbbi időben az arctisztítás területén nő erősebben a forgalom. A géles lemosók népszerűsége szintén dinamikusan növekszik. Mind nemzetközi, mind hazai viszonylatban a további fejlődés a cél – összegezte az ügyvezető.