Elérhetetlenné vált az OTP Netbank mobilapplikációs és internetes szolgáltatása is. A probléma csütörtökön dél környékén már biztosan fennállt. A felhasználók a mobilappon történő bejelentkezés során, a PIN kód megadása után azt tapasztalhatják, hogy bár a kód beírása után látszólag elindul a beléptetési folyamat, a rendszer azonban egy-két percig tartó betöltés után a hibaüzenetet ír, a belépési próbálkozás pedig sikertelenül zárul.
Az online felületen elérhető internetbanknál sem jobb a helyzet, a bejelentkezés után ezen a felületen is hibaüzenetet ír a rendszer,
jellemzően vagy az azonosítót, vagy a jelszót írja hibásnak – ám mint kiderült, a jelenségnek technikai okai vannak, amelynek elhárításán már dolgoznak a bank kollégái.
Az üggyel kapcsolatban lapunk megkereste az OTP-t, akik válaszlevelükben közölték:
A tapasztalt problémát technikai hiba okozhatja az OTP Mobil- és Intertetbank működésében. A bank kollégái már dolgoznak a probléma megoldásán és mindent megtesznek, hogy mielőbb helyreállítsák a megfelelő működést, addig is az ügyfelek szíves türelmét kérik, valamint az okozott kellemetlenségért elnézésüket fejezték ki.
Frissítés – 13.48
A problém látszólag megoldódott, az OTP bank kollégái sikeresen elhárították a pár órán keresztül fennálló problémát. A mobil applikáción keresztüli bejelentkezés már működik, az internetbank felületén azonban továbbra is problémát tapasztaltunk.