A gyermekek védelmére ebben az évben is kiemelt figyelmet fordítunk a fogyasztóvédelmi hatósági ellenőrzések során – emelte ki a közösségimédia-oldalán Sára Botond, Budapest főispánja.
Amit szigorúan ellenőrzünk például, hogy tilos olyan reklámfelület elhelyezése, amely a gyermekek fizikai, érzelmi, erkölcsi vagy szellemi fejlődését károsítja. Tilos a gyermekek számára elérhetővé tenni olyan reklámot, ami a homoszexualitást népszerűsíti. Tilos kirakatban elhelyezni olyan, gyermekeknek szóló terméket, ami a nem megváltoztatásáról vagy a homoszexualitásról szól
– emelte ki Sára Botond. Hozzátette, ezeket elkülönítetten, csak zárt csomagolásban lehet árulni.
Tilos ezeket a termékeket bölcsőde, óvoda, iskola, illetve gyermekvédelmi intézmény és templom kétszáz méteres körzetében árusítani. Szigorúan fel fogunk lépni, mert nekünk a gyermekek védelme az első
– jelentette ki a politikus.