1050 lóerővel jön az idei Yenko Camaro

Amióta az SVE tuningcég visszahozta a Yenko nevet, évről-évre egyre erősebb Camarókat kínál ezen a néven.

A Specialty Vehicle Engineering nevű tuningcég hozta vissza pár éve a Yenko nevet a különösen nagy teljesítményű Camarói számára, a 2021-es Yenko/SC Stage II-es 1050 lóerővel és 1220 Nm-es nyomatékkal jön, ami 50 lóerővel és 34 Nm-rel múlja felül a tavalyi autót. A legszebb az egészben, hogy mivel gyárilag jóváhagyott átépítésről van szó, az autó megtartja a Chevrolet garanciáját.

A hatalmas teljesítmény eléréséhez először is 6,8 literes LT1-es blokkot építenek be, azon belül kovácsolt főtengelyt, kovácsolt alumínium dugattyúkat, LT4-es hengerfejeket használnak, a kompresszor mellett nagy átmérőjű szívósort és hosszú egyenes leömlőkkel rendelkező kipufogórendszert építenek be. Megkettőzik a vízhűtőt, motorolaj-hűtőt, váltó- és differenciálmű-olaj hűtőt építenek be.

A felfüggesztésben a szilenteket, rugókat és stabilizátorokat cserélik le, megtartják a gyári MagnaRide elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat. Karbon motorháztetőt építenek be, amelynek középső részét nem fényezik le. Az átalakítás ára 69 995 dollár, ezen felül még a kiindulási alapot jelentő Camaro kupét is meg kell vásárolni, tehát extrák nélkül legalább 115 490 dollárt kell fizetni az 1050 lóerős Yenko Camaróért.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.