Új fejlesztésű az összes erőforrás, az európai piacon a 2,0 literes lágyhibrid dízel jelenti a belépőt 163 vagy 204 lóerős teljesítménnyel, extraként kérhető a 3,0 literes soros hathengeres dízel 300 lóerővel és lágyhibrid rendszerrel (Európán kívül indítógenerátor nélkül is elérhető), a benzines alapmotor a 250 lóerős 2,0 literes turbó, a 3,0 literes soros hathengereshez már jár a lágyhibrid rendszer, a teljesítmény 340 vagy 400 lóerő lehet. Egyelőre – az R kivitel visszatértéig – a P400e jelzésű hálózatról tölthető hibrid jelenti a csúcsot, amelynél a 2,0 literes turbómotor és a 143 lóerős villanymotor 404 lóerős rendszerteljesítményt és 640 Nm-es rendszernyomatékot biztosít, 53 km-es elektromos hatótávolság mellett. Feltöltött akkumulátorral ez a változat 5,3 másodperces 0-100 km/óra sprintre képes.