Élmény a V8-as motorral szerelt Flying Spur vezetése

Mintegy 100 kg-mal könnyebb az 550 lóerős V8-as biturbóval szerelt Bentley orra a W12-es modellnél.

null

A Flying Spur vásárlók sok időt töltenek a volán mögött is, nem csak a hátsó ülés szolgáltatásait élvezik, miközben sofőr irányítja az autót. Nekik készül a most bejelentett 4,0 literes V8-as biturbóval szerelt modell, amelynek sokkal jobb vezetési élményt ígérnek azzal, hogy 100 kg-mal lett könnyebb az orr.

A Flying Spur teljesítményének hiányára nem lehet panasz, a Győrben gyártott 4,0 literes V8-as biturbó 550 lóerős, maximális nyomatéka 770 Nm (2000-4500/perc), és a hatalmas méretű limuzint 4,1 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre, a csúcssebesség 318 km/óra.

A kép illusztráció
Fotó: MTI/EPA

Részterhelésen négy hengert lekapcsol az elektronika spórolás miatt, a vezető és az utasok semmit nem éreznek ebből, hiszen mindössze 20 ezredmásodperc visszakapcsolja ezeket az elektronika.

A megváltozott tömegeloszlás miatt újrahangolták a légrugózás, az elektronikus beavatkozók működését, extraként érhető el az összkerék-kormányzás.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Biturbó V6-ossal tud majd többet a Honda következő luxus SUV-je

Fontos a Hondának az Acura prémiummárkájának a kínálatát gyarapító MDX szabadidő-autó, amely a legnagyobb darabszámban értékesített három üléssoros SUV az Egyesült Államokban.

Új padlólemezre építik fel az SUV-modellt, amely kettős keresztlengőkaros első felfüggesztést kap, és átalakultak az arányok is. Szinte függőlegesen áll az orr, majdnem vízszintes a motorháztető, és az első tengelyhez képest 15 centivel került hátrébb a műszerfal, azaz az egész utastér; a hosszabb tengelytávolság miatt mindhárom sorban bővült az utasok rendelkezésére álló hely. Az utastérben a nyílt pórusú fa betéteket fémszemcsékkel szórják meg, hogy azok selymesen csillogjanak, a panoráma üvegtető mindhárom üléssorba rengeteg napfényt enged.

Nemcsak a megjelenés, de a vezethetőség is sportosabb lesz. Alapáron 3,5 literes V6-os kap (290 LE/362 Nm), a Type S modellben 3,0 literes V6-os biturbó (360 LE/480 Nm) dolgozik majd, a váltó mindkét esetben tízfokozatú automatikus, a nyomatékot hátul oldalanként irányítani képes SH-AWD összkerékhajtás az erősebb motorhoz jár majd alapáron.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.