Bemutatkozott a pickupból faragott terepjáró és a friss Navara
Nem ez az első eset, hogy a Nissan egyszerűen egy puttonyt tesz rá a pickupjára, és azt terepjáróként árulja, hasonló recept szerint készült anno az észak-amerikai Xterra. A most Kínában bemutatott Nissan Palazzo terepjáró érdekessége, hogy a rakteret nem tették az utastér részévé, megtartották a hátsó szélvédőt, így csak hátulról, a felnyitható ajtón keresztül férhető hozzá – ennek megkönnyítésére még fellépőt is kialakítottak a hátsó lökhárítóban.
Amíg a Nissan pickup Kínában 2,3 literes turbódízelt kap (opcionális nyolcfokozatú ZF automatával), addig a Palazzo orrában 1,8 literes benzines turbómotor dolgozik, a csúcsteljesítmény 231 lóerő, a maximális nyomaték 300 Nm; csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerékhajtással érhető el jelen pillanatban a terepjáró.
Pro-4X néven jön az új, sportos megjelenésű modell a felfrissített Nissan Navara kínálatába
Elsőként Thaiföldön kezdik majd meg a felfrissített Nissan Navara forgalmazását decemberben, a többi piacon 2021-ben lesz a piaci bevezetés. Az új megjelenés a korábbinál nagyobb méretű hűtőrácsot hoz, magasabb orrot.
Tovább...