Bemutatkozott a pickupból faragott terepjáró és a friss Navara

Elsőként Thaiföldön kezdik majd meg a felfrissített Nissan Navara forgalmazását decemberben.

Nem ez az első eset, hogy a Nissan egyszerűen egy puttonyt tesz rá a pickupjára, és azt terepjáróként árulja, hasonló recept szerint készült anno az észak-amerikai Xterra. A most Kínában bemutatott Nissan Palazzo terepjáró érdekessége, hogy a rakteret nem tették az utastér részévé, megtartották a hátsó szélvédőt, így csak hátulról, a felnyitható ajtón keresztül férhető hozzá – ennek megkönnyítésére még fellépőt is kialakítottak a hátsó lökhárítóban.

Amíg a Nissan pickup Kínában 2,3 literes turbódízelt kap (opcionális nyolcfokozatú ZF automatával), addig a Palazzo orrában 1,8 literes benzines turbómotor dolgozik, a csúcsteljesítmény 231 lóerő, a maximális nyomaték 300 Nm; csak hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval és hátsókerékhajtással érhető el jelen pillanatban a terepjáró.

Pro-4X néven jön az új, sportos megjelenésű modell a felfrissített Nissan Navara kínálatába

Elsőként Thaiföldön kezdik majd meg a felfrissített Nissan Navara forgalmazását decemberben, a többi piacon 2021-ben lesz a piaci bevezetés. Az új megjelenés a korábbinál nagyobb méretű hűtőrácsot hoz, magasabb orrot.

A motorkínálatban bekövetkező változásról majd az európai piaci bevezetéshez közeledve lesznek pontos információk, a műszaki újdonságokról annyit mondanak, hogy megerősítették a hátsó tengelyt, nagyobb lesz a terhelhetőség, közvetlenebb áttételezésű a kormánygép, és javítanak a vibráció- és zajszigetelésen.A Palazzóról a teljes cikket ITT, a Navararól pedig ITT olvashatják.

 

Elkészült a Totem az elektromos hajtású Giulia GT-vel

Már tavasszal a Totem Automobili műhely egy radikális Alfa Romeo Giulia GT Junior kupé átépítésen dolgozott, most pedig már gurul is az első autó. Még bő egy évet szánnak az akkumulátoros-elektromos hajtás finomhangolására, az első ügyfélautó átadását 2022-re tervezik.

Az eredeti – 1970–75 között gyártott Alfa Romeo Giulia GT Junior – autónak csak mindössze 10 százaléka marad meg a teljes átépítés során, ami az acél karosszériavázat jelenti, azt is sok ponton megerősítik és át is alakítják, hogy hely legyen az új hátsó segédkeretnek, ami a többlengőkaros független hátsó felfüggesztést és a hátsó tengelyre épített villanymotort tartja. Ennek a teljesítménye 525 lóerő és 940 Nm, különlegessége, hogy a vezérlőelektronika állítható, így a vezetési stílusához alakíthatja a teljesítményleadást/gázreakciót a sofőr.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.