Bemutatkozott az Aznom terepjáró luxuslimuzinja

Az Aznom szokatlan autókat készít, és a világon elsőként megpróbálkoznak a terepjáró luxuslimuzinnal is.

Az olasz Aznom műhely szokatlan autókat készít, és a világon elsőként megpróbálkoznak a terepjáró luxuslimuzinnal is. A Palladium nevű jármű több mint 2 méter széles, közel 2 méter magas és 6 méter hosszú, és a Ram pickup műszaki alapjára épül. Teljesen új a karosszéria, amely óriási krómozott hűtőráccsal kezdődik, majd következik az utastér, majd a lépcsős befejezés.

Csak tíz darabot készítenek, és azokat teljes mértékben a vásárlóra szabják, már ami a külső-belső megjelenést jelenti.

A prototípusban az 5,7 literes V8-ast biturbó feltöltéssel látták el, így annak teljesítmény 700 lóerőre növekedett, a maximális nyomaték 950 Nm, opciósan lágyhibrid rendszer is választható. Nem nyúltak a hajtáslánchoz, a váltó nyolcfokozatú automatikus, az összkerékhajtás kapcsolható. A 0-100 km/óra gyorsulást 4,5 másodpercre ígéri az Aznom, a végsebesség elektronikusan korlátozott 210 km/óra. A felfüggesztésben elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókat használnak, de megtartják a merev hátsó hidat.

 

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Bemutatták a VW ID.4 két új arcát, és az olcsóbb alternatívát is

Egyszerre három akkumulátoros-elektromos kompakt szabadidő-autót mutatott be a Volkswagen a kínai piac számára, igaz, ezek közül csak a két drágább, az ID.4 Crozz és az ID.4 X kapott nagy felhajtást, azaz látványos színpadi show-val megtartott leleplezést; az e-Tharu-ról egyszerűen csak közreadták az első sajtófotókat és információkat.

Volkswagen mindkét kínai partnerének egyedi megjelenést készített; az autókat egyébként földrajzilag eltérő területen fogják forgalmazni, de azért fontosnak tartották azok megkülönböztetését. Az ID.4 Crozz a First Automobile Works terméke, míg az ID.4 X a Shanghai Automotive Industry Corporation-nél készül.

Annak ellenére, hogy nagyon várják már a sorozatgyártás megindítását, hivatalosan még semmi részletet nem közöltek az ID.4 Crozz és ID.4 X műszaki részleteiről, a korábbi nemhivatalos információk alapján az autók kínai partnerrel közösen készülő 70 kWh kapacitású akkumulátort kapnak, és az alapmodell 204 lóerős hátul hajtó villanymotort kap. A vételárak még nem ismertek, de az biztos, hogy mindkettőnél jelentősen olcsóbb lesz a szintén most bejelentett e-Tharu.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.