Bemutatták a VW ID.4 két új arcát, és az olcsóbb alternatívát is

Egyszerre három akkumulátoros-elektromos kompakt szabadidő-autót mutatott be a VW a kínai piac számára.

Egyszerre három akkumulátoros-elektromos kompakt szabadidő-autót mutatott be a Volkswagen a kínai piac számára, igaz, ezek közül csak a két drágább, az ID.4 Crozz és az ID.4 X kapott nagy felhajtást, azaz látványos színpadi show-val megtartott leleplezést; az e-Tharu-ról egyszerűen csak közreadták az első sajtófotókat és információkat.

 

Annak köszönhető az ID.4-es elektromos szabadidő-autó két új arca, hogy a Volkswagen mindkét kínai partnerének egyedi megjelenést készített; az autókat egyébként földrajzilag eltérő területen fogják forgalmazni, de azért fontosnak tartották azok megkülönböztetését. Az ID.4 Crozz a First Automobile Works terméke, míg az ID.4 X a Shanghai Automotive Industry Corporation-nél készül.

Annak ellenére, hogy nagyon várják már a sorozatgyártás megindítását, hivatalosan még semmi részletet nem közöltek az ID.4 Crozz és ID.4 X műszaki részleteiről, a korábbi nemhivatalos információk alapján az autók kínai partnerrel közösen készülő 70 kWh kapacitású akkumulátort kapnak, és az alapmodell 204 lóerős hátul hajtó villanymotort kap. A vételárak még nem ismertek, de az biztos, hogy mindkettőnél jelentősen olcsóbb lesz a szintén most bejelentett e-Tharu.

Az MQB alapra felépített kompakt szabadidő-autó már benzines kivitelében is olcsóbb a Tiguannál, és úgy készül az elektromos változat, hogy az e-Golf technikáját kapja meg. Az első kerekeket 136 LE/290 Nm csúcsteljesítményű villanymotor hajtja, az akkumulátor 44,1 kWh kapacitású.

A kevésbé reális NEDC-szabvány szerint 315 km a hatótávolság, és a még kevésbé reális kínai módszer szerint állandó 60 km/órás tempóval haladva akár 415 km távolságra is képes egy feltöltéssel eljutni az e-Tharu.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

 

Az eddigi legbrutálisabb Golfot pakolták ki a piacra

Papíron csak 15 lóerővel erősebb az új Golf R, mint a nemrég leleplezett GTI Clubsport, azonban amíg utóbbinak 6 másodpercbe telik a 0-100 km/órás sprint, a modellsorozat csúcsmodellje a 4Motion összkerékhajtással mindössze 4,7 másodperc alatt letudja ugyanezt a mutatványt; a végsebesség mindkét esetben elektronikusan korlátozott 250 km/óra.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.