Egy évvel ezelőtt megismerhettük, a Renault most bejelentette

Hosszabb orrot és új műszerfalat kap a Renault Trafic, három teljesítménnyel lesz választható.

Eredetileg az volt a Renault terve, hogy a PSA Csoporthoz átkerült Opel számára készített Vivarókat majd a Fiat számára gyártott Talentókkal váltja ki a Trafic modelljét készítő gyárban, azonban a PSA-FCA egyesülés miatt a Fiat is hamarosan megszakítja a kapcsolatot a Renault-val, úgyhogy a franciáknak nem sikerült tartósan megoldani a gyárkihasználtsági problémát.

Ebben a helyzetben érkezik meg a piacra a típus 40. születésnapján bemutatkozó átfogó modellfrissítés, amelyet már egy évvel ezelőtt megismerhettünk a védjegyhivatali grafikák segítségével. Látványosabb és hosszabb orrot kap a karosszéria, jobb minőségű anyagokból készül az új műszerfal, amely több tárolóhelyet (összesen 84 liter térfogat) és modernebb fejegységet nyújt. Az Easy Link fejegység 8 colos képátlójú érintőképernyőt kap, Android Auto és Apple Carplay kapcsolódást nyújt hardveres navigációval együtt.

Új vezetőtámogató rendszerek is elérhetőek, úgymint távolságtartó tempomat, vészféksegéd és holttérfigyelő, az utasoldali frontális légzsák kialakítását átalakították, már mindkét utasnak (feláras kétszemélyes ülés) egyforma védelmet nyújt. A 2,0 literes dCi dízel 110, 150 vagy 170 lóerővel választható, a középsőnél extra, a legerősebbnél széria a hatfokozatú, duplakuplungos váltó.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Tizenkilenc garnitúra vizsgázott az idei magyar téligumi-teszten

A Használtautó.hu autós magazinja immár kilencedszer bonyolította le a Nonstopgumi csapatával közös nagyszabású téligumi-tesztjét a Hungaroringen található Tanpályán, hogy felhívja a figyelmet a téli közlekedésbiztonság és az autóvezetői tudatosság jelentőségére. Fékút, kapaszkodóképesség, kigurulás, menetzaj és kopás. A GPS alapú méréseken nyugvó teszt eredményei alapján kategóriákra bontott kalkulátor is segít, hogy mindenki megtalálhassa a saját vezetési stílusának, autózási szokásainak megfelelő abroncsokat. Figyelemre méltó, hogy a legjobb és a legrosszabb gumik fékútja között már nedves úton is csaknem 7 méteres lehet a különbség! Ezek a méterek pedig életeket is jelenthetnek.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.