Kevésbé hektikus az új Civic formája

Hivatalosan még csak prototípus formában ismerhetjük meg a Honda kompakt autójának 11. generációját.

A védjegy-hivatal jóvoltából már korábban láthatták az új Honda Civic generációt, most pedig már biztosak lehetünk benne, hogy az Észak-Amerikában már évek óta alkalmazott formavilág uralkodik el a kompakt modell 11. generációjánál. A 2018-ban bemutatott észak-amerikai Accord vonásai köszönnek vissza a Civicnél, épp csak elöl van némi eltérés; a fiatalokat célozzák ezzel az autóval, így kevesebb a króm (nem csak a sportos hatás miatt fekete karosszériadíszekkel rendelkező prototípusnál lesz így).

A belső térről csak egy hivatalos vázlatrajzot közöltek, ez alapján álló helyzetben 40 mérföld/órás tempóval halad az autó; a dolgot komolyra fordítva a műszerfal tetejére teszik az érintőképernyőt, de azért meghagynak pár fizikai kapcsolót a szellőzésnek is.

Új formátumot kerestek a hivatalosan még csak prototípus-stádiumban lévő autó leleplezéséhez, amit egy online-videójáték közvetítésben találtak meg, másfél óra játékot követően mutatták csak meg az autót; az élő kommentek alapján az autó iránt érdeklődőket finoman szólva se érdekli a játék.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Japán újratöltve – Honda e Advance

Saját útját járta a Honda, amikor az európai piac számára elkészítette elektromos autóját, és ezzel a márka legszebb hagyományait elevenítette fel – írja az automotor.hu.

Az autóipar jelenleg hasonlóan bizonytalan helyzetben van, mint az olajválság idején, ezúttal azonban nem az üzemanyag hiánya, hanem az eltérő mértékben szigorodó előírások, illetve a vásárlói igényekkel gyakran ellentétes elvárások kavarták fel az állóvíznek egyébként sem nevezhető piaci folyamatokat. A japán márkák ugyanis már több mint két évtizede dolgoznak olyan alternatív hajtási módokon, melyek a korábban zsákutcának tűnő elektromos hajtással ellentétben lépésenként formálhatják át a jövő autózását – köztük a Honda is. Mivel kompromisszumokat követel, sokáig egyáltalán nem is gondolkoztak villanyautóban, a trendeket azonban nem hagyhatták figyelmen kívül, és azt a stratégiát választották, amely a 70-es években már bevált, riválisaik hibáiból tanulva piacra dobták a legjobb tudásuk szerint tervezett alternatívát.

A szemükben ugyanis – a jelenlegi technológiával – az akkumulátoros elektromos autó elsősorban a városi használatban képes kiváltani a belső égésű motorral felszerelt típusokat. Nem is a hatótávra, hanem a gyors tölthetőségre koncentráltak.

Korábbi cikkünket ITT olvashatja tovább.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.