Hosszas elemzés után kiderítették, hogy a nappabőr belsőhöz járó műbőr borítású fejtámlák okozták a bűzt a Hyundai Palisade luxus-SUV belsejében.
Hosszas elemzés után kiderítették, hogy a nappabőr belsőhöz járó műbőr borítású fejtámlák okozták a bűzt a Hyundai Palisade luxus-SUV belsejében.
Ahányan csak megtapasztalták, annyiféle módon írták le a Hyundai Palisade belsejében érezhető bűzt, csak az volt a közös vonás, hogy elképesztően kellemetlen szagról van szó.
Nos, több hét alatt a gyári emberek kiszagolták, hogy a nappabőr belsőhöz adott, műbőrrel borított fejtámlákból ered a penetráns bűz, amelynek oka egy hiba a gyártási eljárás során.
A Hyundai nagyon sajnálja a dolgot, és első körben szagtalanítóspré alkalmazásával próbálja orvosolni a dolgot, azaz leszedik a fejtámlát, és a tartólyukakba egy speciális anyagot fújnak.
Ha ez nem vezet eredményre, akkor második körben egy másik speciális aeroszollal kezelik a fejtámlákat, és ha ez se segít – állítólag csak az esetek nagyon kis százalékában ilyen ragaszkodó a bűz –, akkor cserélik mind a hét fejtámlát.
A Hyundai állítása szerint a fejtámlákat egy új beszállító készítette, de időközben visszatértek a korábbi – bevált – partnerhez, úgyhogy az új autókban már nem tapasztalható bűz.
A teljes cikket IDE KATTINTVA érheti el.
Rajtautomatikát is kap a 204 lóerős Hyundai kisautó
A Smartstream generációhoz tartozó 1,6 literes négyhengeres turbómotort kapja a Hyundai i20 N, a csúcsteljesítmény 204 lóerő (5500–6000/perc), a maximális nyomaték 275 Nm (1750–4500/perc). A turbót bekötötték a motor vízkörébe, 350 bar nyomáson dolgozik a benzinbefecskendezés, a szívó- és kipufogó oldalon is változó szelepvezérlést alkalmaznak.
A hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó szerkezetét megerősítették, hogy a rendszeres rajtautomatika-használatot is kibírja, külön kapcsolóval aktiválható a fordulatszám-szinkronizálás, felár ellenében részlegesen önzáró differenciálművet is adnak (N Corner Carving Differential). A saját tömeg mindössze 1190 kg, így a 0–100 km/óra gyorsulás mindössze 6,7 másodpercig tart, az elérhető csúcssebesség 230 km/óra.
A vezetési élményt az egyedileg hangolt, módosított geometriájú, 10 mm-rel csökkentett hasmagasságot adó sportfutómű és a motorvezérlő- és menetstabilizáló elektronikára is ható üzemmódválasztó javítja, utóbbinak sportüzemmódja is van és akár teljesen kikapcsolható. Közvetlenebb áttételezésű lett a kormánymű, 12 ponton erősítették meg a karosszéria szerkezetét. A 18 colos felnikre kifejezetten ehhez az autóhoz készített 215/40 méretű Pirelli P-Zero abroncsokat szerelnek amelyek HN jelölést kapnak – utóbbi a Hyundai N almárkára utaló jelzés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.