Lakásokat tervez New Yorkban az Aston Martin

Az Aston Martin cég autót is ad mindegyik lakáshoz, amelyet vezető tervezőjük alkotott.

Az Aston Martin vezető tervezője, Marek Reichmann öt lakás belső kialakítását fogja elkészíteni, cserébe a toronyház építésze az ingatlanokhoz mellékelt DBX szabadidő-autót tervezi meg. A New York-i 130 William elnevezésű projektben kapnak helyet a lakások, a 66 emeletes toronyházban egyébként összesen 242 lakást, egy bevásárlóközpontot és kiszolgáló tereket alakítanak ki.

Az Aston Martin által berendezett otthonok az 59. és 60. emeleten helyezkednek el, és a teljes lakás szélességét átérő nagy méretű erkéllyel rendelkeznek. Az Aston Martin Home Collection bútorokkal rendezi be a belső teret, az egyik szobát a vásárló kívánságának megfelelően hálóhelyiségnek, Aston Martin szimulátorszobának, irodának vagy könyvtárnak rendezik be. A legkisebb apartmanért 3 985 000 dollárt kérnek, a következő ára 5 985 000 dollárt, a legnagyobbé 10 000 000 dollár, a 60. emeleten lévő két penthouse-lakásért 10 500 000, illetve 11 500 000 dollárt kérnek.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Ön kiadna 14 millió Ft-ot ezért a gyerekjátékért?

Kétharmada az eredeti Aston Martin DB5-ösnek a The Little Car Company által készített játékautó, amelybe azért felnőttek is beleférnek.

A The Little Car Company az Aston Martin támogatásával készítette el 15 hónap alatt a DB5 Junior nevű, gyermekeknek szánt villanymotoros autót, amelynek a mérete az eredeti kétharmada, azaz három méter hosszú és 1,1 méter széles. Az utastérben kényelmesen elfér egymás mellett egy gyermek és egy felnőtt.

Merev alumíniumváz adja az alapot, a karosszériát műanyagból készítik, a saját tömeg 270 kg. A hátsó kerekeket hajtó villanymotor teljesítménye legfeljebb 6,7 lóerő.

Novice, azaz kezdő módban 1,3 lóerő a maximális teljesítmény és 19 kilométeres óránkénti csúcssebességre képes, és csak egy azonnali megállást vezérlő távirányító 30 méteres körzetében működik az autó.

Expert, azaz szakértő módban 6,7 lóerő a teljesítmény és 48 kilométeres óránkénti csúcssebességre képes. A Race üzemmódban marad a 6,7 lóerő, de a teljesítményleadás karakterisztikája megváltozik, ilyenkor a The Little Car company más autóival azonos a teljesítmény, így akár igazi versenyeket lehet rendezni.

Ahogy az eredetinél, a DB5 Junior esetén is a nagy teljesítményű változat a Vantage, amelynél 13,4 lóerős a villanymotor, és részlegesen önzáró differenciálmű is van; a végsebességét még nem mérték le.

Korábbi cikkünket ITT olvashatja tovább.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.