Újabb modellfrissítést kapott a Renault Koleos

2019 nyara után újabb modellfrissítést kap a Renault Koleos, vagy ahogy azt a gyártóhazájában ismerik, a Samsung QM6-os – írja az Autó-motor.hu.

Nem tudni, mi lesz a Renault Koleos sorsa, 2020 első kilenc hónapjában mindössze 5509 példányt értékesítettek, ami 36%-kal elmarad az egy évvel korábbitól. A Dél-Koreában bemutatott, alig másfél évvel ez előző átalakítást követő frissítésnél például kivették a választékból a 2,0 literes dCi-t, már csak 2,0 literes benzinmotorral választható az arrafelé Samsung QM6-osként forgalmazott autó a Koleos.

Alapfelszerelés lett a LED-es fényszóró, megváltozott a hűtőrács betétje, az alsó részre felírják a típusnevet/felszereltséget. Új a LED-es hátsó lámpa, amelyben már futófényes az irányjelző.

A Samsung QM6-os alapmotorja 2,0 literes szívó benzin-autógáz üzemmel és 140 lóerővel, a pótkeréktartály miatt a csomagtér padlója magasabbra kerül, térfogata csökken. Ezenkívül még választható a 2,0 literes blokk közvetlen befecskendezéssel és 144 lóerővel. A váltó minden esetben fokozatmentes automatikus és csak az első kerekek hajtottak.

 

 

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

600-1200 lóerős lehet a legújabb Hyundai raliautó

Hayden Paddon raliversenyző saját autóépítő vállalkozást is vezet, ahol a Hyundai új-zélandi forgalmazójának a támogatásával akkumulátoros-elektromos raliautót készítettek az új Kona alapján. Még 2017-ben kezdték a projekt előkészítését, 2018-ban állt fel a mérnökcsapat, és nemrég készült el az első raliautó prototípus.

Úgy készítették el a járművet, hogy abban két-, három- vagy négy villanymotort kerülhet egyenként 300 lóerős teljesítménnyel, tehát 600, 900 vagy 1200 lóerő a csúcsteljesítmény. Az akkumulátor több mint 800 kW teljesítményleadásra alkalmas, azaz 1090 lóerő a tényleges rendszerteljesítmény. Az akkumulátor-kapacitást nem árulták el, de azt igen, hogy mind ennek, mind a hajtómotoroknak a megfelelő hűtésére nagy gondot fordítottak.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.