Újra itt van a Kia egyterűből faragott luxuslimuzinja

Az új generációs Carnival egyterűből is elkészült a Hi-Limousine nevű luxusváltozat.

Dél-Koreában négy üléssorral és 11 személyes belső térrel rendelkezik a Kia Carnival egyterű, így már rögtön attól lesz luxusmodell a Hi-Limousine nevű csúcsmodell, hogy szellősebb az ülés-elrendezés. A tetőlemezt 30 centivel megemelik, így ennyivel bővül a fejtér is, a púp elejére belülről egy 21,5 colos átmérőjű monitort szerelnek, amit az összes hátsó utas könnyen lát.

Az első üléstámlák hátuljára kerül egy-egy külön gombbal állítható légtisztító berendezés, az ülések közötti könyöklők hűthető-fűthető pohártartókat rejtenek, rengeteg USB-csatlakozót helyeznek el a hátsó részben, például a tető peremén lévőkbe olvasólámpákat lehet beleszúrni – vagy akár ezeket is lehet kütyütöltéshez használni.

Magától értetődően a Kia Carnival Hi-Limousine fedélzetén a típushoz elérhető összes extra ott van, amit megfejelnek még 19 colos felnikkel, egyedi lökhárítókkal – 45 mm-rel 5,2 méterre nő a karosszériahossz változatlan 3090 mm-es tengelytávolság mellett –, sokkal több a króm a karosszéria külsején. Amíg a normál Carnival 2,2 literes turbódízellel is választható, a Hi-Limousine csak a 294 LE/355 Nm teljesítményű 3,5 literes V6-ossal jön.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

 

Lássanak csodát! – Porsche Cayenne GTS Coupé menetpróba

A Porsche mérnökei mindig képesek meglepetést szerezni. Generációról generációra egyre jobb autót faragnak az elméletileg már évtizedekkel ezelőtt elavult, farmotoros 911-esből, és bebizonyítják, hogy vannak még tartalékok ebben a sokak szerint önismétlő formatervben. A Panamerával igazolták, hogy egy ferdehátú vagy egy kombi is lehet pengeéles sportautó, az elektromos Taycannal pedig megalkották a világ alighanem legjobban megépített elektromos autóját, amely nemcsak az egyre népesebb mezőnyből emelkedik ki, hanem a rajongótábor szerint is méltó a márka logójára. Ezek után csoda, hogy Stuttgartban még a szabadidő-autó is mást jelent, mint a világ többi részén? Legalábbis az úja Cayenne esetében biztosan.

Igen, ugyanis amit a Cayenne GTS tud, ahhoz nem elég tehetséges mérnöknek lenni, ahhoz kisebb fajta csodát kell tenni! Amikor a BMW X6-os piacra lépett, kupés tetővonalával kitágította a műfaj határait, majd a riválisai is bemutatták a saját elképzelésüket erről a szintén megosztó koncepcióról.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.