A Cadillac márkakereskedők ötöde nem kér az elektromos autókból

Az Egyesült Államokban jelenleg 900 Cadillac márkakereskedés van, ezek közül 150 inkább lemond a márkáról.

null

Jövőre érkezik a kereskedésekbe a Cadillac Lyriq tanulmány által előrejelzett villanyautó, amelynek kapcsán a márka arra kérte a vele szerződött mintegy 900 USA-beli márkakereskedőt, hogy mintegy 200 000 dolláros beruházást hajtsanak végre. Új szerszámok, diagnosztikai eszközök és a kereskedéshez telepítendő töltőberendezések is vannak a csomagban, amellyel rögtön a GM Ultium technológiás villanyautóit is szervizelni tudják majd a kereskedések. Azonban mintegy 150 márkakereskedő, tehát a hálózat 17%-a úgy döntött, hogy nem éri meg neki a beruházás, ezért inkább a GM ajánlatát elfogadva visszalép a Cadillac márka kereskedési jogától, ezért cserébe 0,3-1,2 millió dollár közötti összeget kap.

Fotó: Flickr

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Egészen félelmetes az afrikai autók töréstesztje +videó

Nemrég már beszámoltunk az NCAP legújabb kampányáról, melynek részeként olyan autókon végeznek törésteszteket, amelyek az Európán és Egyesült Államokon kívüli piacokra készültek, ahol jóval kevesebb a biztonsági előírás.

Az afrikai előtt, a legutóbb tesztelt, az indiai piacra készülő Suzuki S-Presso tesztje sem sikerült túl jóra, ugyanis kereken 0 csillagot kapott.

Ám úgy tűnik, van ennél is rosszabb.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.