A Honda szerint nincs vásárlói igény egy takarékos luxus-SUV-re

Nem szerepel a Honda tervei között a hibrid hajtású Acura MDX szabadidő-autó.

null

Miután egészen szériaközeli formában októberben megismerhettük, most hivatalosan is bemutatkozott az Honda Acura MDX szabadidő-autó új generációja. Kétféle motort kínálnak, a 3,5 literes V6-os szívómotor 290 lóerős, míg a Type S sportmodellben 3,0 literes V6-os biturbó dolgozik 355 lóerővel. Noha az elődnél még volt öntöltő hibrid opció – 3,0 literes V6-os szívómotorral és három villanymotorral, 321 lóerős rendszerteljesítménnyel –, az újnál nem lesz ilyen, mert az igények felmérése alapján nincs vásárlói igény egy takarékos luxus-SUV-re.

Fotó: Flickr

Az Acura MDX új padlólemezre kerül rá, a sportosabb megjelenés érdekében hátrébb tolták az utasteret, egészen pontosan 15 centivel került messzebb az első tengelytől a műszerfal, a tengelytáv 7 centivel bővült. A vezethetőséget elöl kettős keresztlengőkaros, hátul független többlengőkaros felfüggesztés javíthatja, a segédkereteket közvetlenül rögzítik a karosszériához, kihagyják a gumi csillapítókat. Hatféle belső hangulat, azaz bőrkárpit-szín közül lehet majd választani, nyílt pórusú fa, vagy szálhúzott alumínium betétek kerülnek a műszerfalra.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Megérkezett a márkakereskedésekbe az új Tucson

A Hyundai legfontosabb modelljének negyedik generációja már megtekinthető-kipróbálható a magyarországi márkakereskedésekben.

Már a hazai kereskedésekben vannak a Hyundai Tucson új generációjának első példányai, a jövő év elejétől pedig várhatóan ki is lehet majd mindenhol próbálni az autókat.

Könnyű felismerni az új modellt, lendületes a megjelenése, az első fényszórókat a lökhárító sarkába rejtették, az első menetfények a hűtőrács két szélét foglalják el, hátul is látványos a világítás. A műszerfalon rejtett szellőzőnyílások biztosítanak huzatmentes légbefújást, fizikai kapcsolók helyett a 10,25 colos központi érintőképernyő alatt érintésérzékeny felület jelenti a középkonzolt, a műszeregység is digitális. Utóbbit arra is használják, hogy a holttérfigyelő rendszer a megfelelő oldali kamera képét megjeleníti a sofőrnek, hogy ne csak az akusztikus figyelmeztetést kapjon vész esetén. Összesen 14-féle vezetőtámogató rendszer érhető el, ezek vagy újak vagy a korábbihoz képest továbbfejlesztett tudásúak.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.