Később jön az elektrifikáció a Hyundai-Kia modelljébe

Hivatalosan is bejelentették a Genesis GV70-es prémium szabadidő-autó motorválasztékát, egyelőre csak hagyományos belső égésű motorokat kínálnak – írja az Autó-motor.hu.

null

Ugyanazokat a motorokat kapja meg a Hyundai-Kia konszern prémiummárkájának, a Genesisnek a kompakt szabadidő-autója, a GV70-es, mint az eggyel nagyobb méretű GV80-as, a kisebb méretek és az alacsonyabb saját tömeg miatt igen fürge lesz az újdonság.

Fotó: Flickr

A vezető előtt egy 12,3 colos, 3D-s digitális kijelző található, a központi kijelző 14,5 colos képátlójú, a központi kezelőszervet magasra emelt konzolra helyezik. A légkondicionáló négyzónás, a GV70-es utasterébe kettős pollenszűrőn keresztül jut be a külső levegő.

Fotó: Flickr

Az alapmotor a 2,5 literes turbó (304 LE/422 Nm), Dél-Koreában lesz elérhető a 2,2 literes dízel (210 LE/441 Nm), a csúcsmodellbe 3,5 literes V6-os biturbó kerül (380 LE/530 Nm). Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automatikus váltó, a hathengeresnél széria, egyébként opció az összkerékhajtás. Egyelőre semmiféle elektrifikáció nincs, még lágyhibrid rásegítést se kínálnak; várhatóan 2021 végén debütál majd az akkumulátoros-elektromos változat. A Sport modell nem csak megjelenésben látványosabb, de annál elektronikusan vezérelt zárású hátsó differenciálművet alkalmaznak, amely oldalanként is képes irányítani a nyomaték elosztását; a V6-os csúcsmodell 5,1 másodperc alatt éri el álló helyzetből indulva a 100 km/órás sebességet.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

A Honda szerint nincs vásárlói igény egy takarékos luxus-SUV-re

Nem szerepel a Honda tervei között a hibrid hajtású Acura MDX szabadidő-autó, az igények felmérése szerint nincs rá vásárlói igény.

Miután egészen szériaközeli formában októberben megismerhettük, most hivatalosan is bemutatkozott az Honda Acura MDX szabadidő-autó új generációja. Kétféle motort kínálnak, a 3,5 literes V6-os szívómotor 290 lóerős, míg a Type S sportmodellben 3,0 literes V6-os biturbó dolgozik 355 lóerővel. Noha az elődnél még volt öntöltő hibrid opció – 3,0 literes V6-os szívómotorral és három villanymotorral, 321 lóerős rendszerteljesítménnyel –, az újnál nem lesz ilyen, mert az igények felmérése alapján nincs vásárlói igény egy takarékos luxus-SUV-re.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.