Vért izzadtak a mérnökök, azonban hiába minden tömegcsökkentésre irányuló erőfeszítés, az új Porsche 911 GT3 Cup 35 kg-mal nehezebb lett (már 1260 kg) elődjéhez képest úgy, hogy amíg az elődnél a karosszéria 70%-a volt acél és 30%-a alumínium, az aktuális modellnél megfordultak az arányok. Az ajtókat karbonból készítik, üvegek helyett speciális karcálló bevonattal ellátott polikarbonátot használnak mindenhol. Még több acélt építettek a bukókeretbe, amelyet azért is meg kellett erősíteni, mert a tetőlemez immár nem szerkezeti tartóelem, hanem vészkijárat, és a méretek is gyarapodtak. A széles Turbo karosszériát vették alapul, hátul 1902 mm, az első sárvédőknél már 1920 mm a szélesség; elöl 12, hátul 13 col széles felniket használnak.