Megérkezett a márkakereskedésekbe az új Tucson

A jövő év elejétől pedig várhatóan ki is lehet majd mindenhol próbálni az autókat.

null

Már a hazai kereskedésekben vannak a Hyundai Tucson új generációjának első példányai, a jövő év elejétől pedig várhatóan ki is lehet majd mindenhol próbálni az autókat.

Hyundai Tucson 2021
Fotó: Flickr

Könnyű felismerni az új modellt, lendületes a megjelenése, az első fényszórókat a lökhárító sarkába rejtették, az első menetfények a hűtőrács két szélét foglalják el, hátul is látványos a világítás. A műszerfalon rejtett szellőzőnyílások biztosítanak huzatmentes légbefújást, fizikai kapcsolók helyett a 10,25 colos központi érintőképernyő alatt érintésérzékeny felület jelenti a középkonzolt, a műszeregység is digitális. Utóbbit arra is használják, hogy a holttérfigyelő rendszer a megfelelő oldali kamera képét megjeleníti a sofőrnek, hogy ne csak az akusztikus figyelmeztetést kapjon vész esetén. Összesen 14-féle vezetőtámogató rendszer érhető el, ezek vagy újak vagy a korábbihoz képest továbbfejlesztett tudásúak.

Fotó: Flickr

Hajtások tekintetében is szintet lépett az elődhöz képest a Tucson, 48V-os lágyhibrid rásegítés is elérhető az 1,6-os turbómotorhoz (150 LE) vagy dízelhez (115 LE) félmillió Ft-os felár ellenében, ezenkívül öntöltő hibrid (230 LE) is választható már kezdettől fogva, 2021 tavaszától hálózatról tölthető hibrid (265 LE) is lesz. Utóbbiaknak az összkerékhajtású változata ugyanúgy a HTRAC fantázianevű összkerékhajtást használja, mint a normál kivitel. A kedvezményes indulár 8 millió Ft, a dízel-felár 800 ezer Ft, az öntöltő hibridért legalább 10,5 milliót kell fizetni, míg a plug-in hibrid indulóára 14 millió Ft.

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Utazás a klubszobában – Range Rover luxus SUV teszt

Nem csak stílusérzékére lehet büszke a Land Rover, a Velar ugyanis technikai értelemben is méltó riválisa a német prémium SUV-modelleknek.

Noha a drága és drabális SUV-ok sokakban nem keltenek szimpátiát, azt vélhetően mindenki elismeri, hogy az Audi, a BMW, a Mercedes és a Porsche nagykategóriás szabadidő-autói kivétel nélkül remek típusok. Az igazsághoz azonban hozzátartozik, hogy a német csúcs-SUV-ok annyira elárasztották az utakat az utóbbi évtizedben, hogy bármennyire is furcsa, de senki sem kapja fel a fejét akár egy 30 millió Ft-os modell láttán sem. Bezzeg a Range Rover Velar esetében más a helyzet!

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.