Megvan, milyen újdonságokkal lepi meg vásárlóit az új autómodell

A hivatalos kémfotókat követően most sejtelmes beltéri részletekkel hívja fel a figyelmet a Nissan a Qashqai közelgő generációváltására.

null

A hivatalos kémfotókat követően most sejtelmes beltéri részletekkel hívja fel a figyelmet a Nissan a Qashqai közelgő generációváltására, és az megállapítható, hogy a júniusban bemutatott Rogue – Európában X-Trail – belsejét kapja a modell annyi eltéréssel, hogy az utas előtti díszvarrás másképp kanyarodik.

Jobb minőségérzetet, fejlettebb online szolgáltatásokat ígérnek, a csúcsfelszereltséghez masszázsfunkciós első üléseket adnak, extraként lesz kérhető Bose hifi a csomagtartóba helyezett mélynyomóval. Jobb körkilátást valósítottak meg a mérnökök, vékonyabbak az A oszlopok, a külső tükröket az ajtóra szerelik.

A legújabb Nissan Qasqhai modellről készült fotó és videó forrása: Nissan.hu

Több hely jut az utasoknak, a hátsó lábteret 28 mm-rel növelik, a fejtér 15 mm-rel nagyobb, a két első ülést egymástól messzebb helyezik el. A bővebb állítási tartománnyal 145-192 cm közötti vezetők tudnak kényelmes üléspozíciót kialakítani.

https://videos.nissan-cdn.net/nissan/hu-HU/videos/18tdieulhd-QQHelios101_1080p%20(1)_1080p.mp4

A vezető előtt már egy 12,3 colos képátlójú monitor és opcionálisan egy 10,8 colos képátlójú fel-a-fejjel kijelző tájékoztat, a központi érintőképernyő 9 colos.

Az eredeti cikk az új Nissan modellről, további képekkel IDE kattintva érhető el.

Kiderült, milyen lesz a harmadik generációs Nissan Qashqai modell

Az Autó-Motor magazin korábban beszámolt arról, hogy néhány információt már rendelkezésre áll a lágyhibrid és hatótávnövelős elektromos hajtással érkező harmadik Nissan Qashqai gépkocsiról. Néhány információt már akkor közreadtak a lágyhibrid és hatótávnövelős elektromos hajtással érkező harmadik Qashqairól – derül ki az Autó-Motor magazin online felületén olvasható cikkből. A CMF-C építőkészletre építik fel a harmadik generációs Nissan Qashqait, ami jelentős tömegcsökkenéshez vezet. 50%-kal több ultranagyszilárdságú acélt használnak a karosszériavázban, az A B és C oszlopok bekötési pontjainál strukturális ragasztót is használnak; 60 kg-mal könnyebb és 41%-kal merevebb az elődnél a csupasz karosszéria. Ehhez hozzájönnek még olyan tömegcsökkentő megoldások, mint a műanyag csomagtérfedél (-2,6 kg), alumínium ajtók, első sárvédők és motorháztető (-21 kg). Teljesen új a felfüggesztés, az elsőkerékhajtású modelleknél elöl-hátul MacPherson rugóstagos rendszert használnak, az elérhető legnagyobb felni 19 colos, az összkerékhajtású modelleknél hátul segédkerethez rögzített többlengőkaros, független felfüggesztést építenek be, az elérhető legnagyobb felni 20 colos. A Nissan Qashqai alapesetben az 1,33 literes turbómotor 12V-os lágyhibrid rendszerrel kiegészített változatát kapja, opcióként pedig egy e-Power hajtás lesz választható.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.