A Ferrari csúcsmodelljén is tud javítani a Novitec

Ötven év kihagyást követően kínál sorozatgyártású V12-es orrmotorral szerelt kabriót a Ferrari.

null

Ötven év kihagyást követően kínál sorozatgyártású V12-es orrmotorral szerelt kabriót a Ferrari a 812 GTS típussal (az 550, 575 és 559 nyitott változatai limitált modellek voltak kiemelt ügyfeleknek), és most a német Novitec tuningcég is elkészült az átalakítócsomagjával. Többféle kipufogórendszert kínálnak azoknak, akik még élvezetesebbé akarják tenni a nyitott tetős autózást, a könnyebb lélegzés miatt a 6,5 literes V12-es szívómotor teljesítménye 40 lóerővel és 33 Nm-rel emelkedik, 840 Nm-nek és 751 Nm-nek parancsol a sofőr jobb lába.

Fotó: Flickr

Az ültetőrugók 35 mm-rel csökkentik a hasmagasságot, a normál lengéscsillapítók mellett kérhető az első tengelyre olyan is, amely gombnyomásra 40 mm-rel növeli a hasmagasságot a fekvőrendőrök/egyéb akadályok leküzdésére. A Vossen felnigyártó segítségével készülnek az elöl 21, hátul 22 colos, központi kerékanyás felnik, amelyekre 275/30 és 335/25-ös abroncsok kerülnek. Karbonból készült légterelők mellett a beltér teljes átkárpitozását is szívesen elvégzi a Novitec a Ferrari 812 GTS esetén.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Még el se készült az Alpha Ace, de máris itt vannak az alváltozatok

Stílusos megjelenésű városi villanyautónak szánja Ace típusát az Alpha Motors startup, amely időközben sportos- és SUV-körítésű változatot is bemutatott. Digitálisan.

Nem is annyira a technikával, sokkal inkább a retrós megjelenéssel és a személyre szabható kialakítással akar vásárlókat szerezni az Ace nevű villanyautójának az Alpha Motors, és azzal bizonyítja az egyelőre csak digitálisan létező konstrukció sokoldalúságát, hogy szintén digitálisan megismerhetjük a Performance Edition nevű sportmodellt, illetve a Jax nevű SUV-körítésű modellt.

A Performance Edition a kétmotoros, összkerékhajtású hajtást kapja – teljesítményadatot nem közöltek –, amivel 4,6 másodperces 0-96 km/óra gyorsulás realizálható, a hatótávolság elérheti a 354 km-t. Ez a hajtás a normál Ace-hez is elérhető, de ott nincs sportülés, kivehető digitális műszeregység (saját okoseszköz is kerülhet is a megfelelő adapterrel és alkalmazással).

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.