Amíg a Fiat Grande Puntóval közös padlóra épülő D és E generáció tényleges méreténél nagyobbnak próbált látszani, a PSA-konszern PF1-es alapján rekordidő, kevesebb mint két év alatt felépített F generáció megbékélt azzal, hogy kisautó. Nincs már messze előrenyúló szélvédő, amelytől úgy hihette a sofőr, hogy kompaktautót terelget, de búcsúzott a kettéosztott A-oszlop is, ami sokat javít a körkilátáson. Egyféle karosszéria maradt, az ötajtós, cserében háromféle megjelenés is elérhető: az alapon kívül itt a krómcsillogással feldobott Elegance külső, továbbá a nagy légbeömlős GS Line. Tesztautónk utóbbi volt, amelyet piros metálfénnyel (120 000 Ft), fekete tetővel (150 000 Ft) és 17 colos, esztergált alufelnivel (100 000 Ft) tettek igazán sportossá.