A Swift Sport történetében már volt egy nagy váltás, amikor az 1,6-os szívómotorról 1,4-es turbóra váltottak, most pedig egy újabb mérföldkőhöz érkezett a típus a hibrid hajtás bevezetésével. A kiindulási alap továbbra is az 1373 cm3-es négyhengeres, feltöltött benzinmotor, amelyhez immáron 48 voltos elektromos rásegítést kapcsolnak. Mivel itt nem 12 voltos a rendszer, mint a sima Swiftekben, az indítógenerátor a jelképes 3 helyett 13 lóerővel dolgozik rá a benzinmotorra. Bár a csúcsteljesítmény 140-ről kissé csalódást keltően 129 lóerőre csökkent, és a 0-100 km/órás sprintidő is 1,0 másodperccel hosszabb (9,1 s), a valóságban ennél árnyaltabb a kép.
Háfra Noémi távozik Vácról, már meg is van az új csapata
