A 120 éves motorkerékpár-márka megkezdte a felkészülést a digitalizációra

Egyelőre nincs szó villany-motorkerékpárról, de már megkezdte a felkészülést a modernizálásra az indiai tulajdonú gyártó.

null

Idestova 120 éves múltra tekinthet vissza a jelenleg indiai tulajdonban lévő brit Royal Enfield motorkerékpár-márka, ahol nem pörögnek olyan gyorsan az események, mint másutt. A 2021-es EICMA kiállításon bemutatott SG650 tanulmány-motorkerékpárral például azt kívánják jelezni, hogy megkezdték a felkészülést a digitalizációra, lásd a tank fényezésének digital camo mintáját, már lehet okostelefont párosítani a géphez. Az utcai gépeknél egyelőre szó nincs ilyesmiről, ahogy akkumulátoros-elektromos hajtásban se gondolkodnak még; globálisan piacvezetők a 250-750 köbcenti közötti motorkerékpároknál, majd időt kerítenek a váltásra, ha a piac is úgy akarja – derül ki az autómotor.hu cikkéből.

Fotó: Képernyőkép/Youtube

Visszatérve az SG650 tanulmányhoz, gyakorlatilag egy sima egyedi motorkerékpárról van szó, amelynél egyedi alkatrészekkel módosították a meglévő konstrukció megjelenését, például a nyereg bőrkárpitját kézzel varrták. Azt még érti az ember, hogy egy alumíniumtömbből forgácsolták a felniket, de vajon a belül üreges üzemanyagtankot hogyan forgácsolták egy nagy alumíniumtömbből? Vagy lehet, hogy csak egy külső burkolatról van szó? A Royal Enfield SG650-es fekete motortömbje és fekete kipufogórendszere viszonylag hamar megjelenhet egy sorozatgyártású gépen.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.