Csak a lényeg, vagyis a raktér nem változott

Modellfrissítésnek nevezi a gyártó a haszonjármű változásait, másutt már kevesebbért is generációváltást kiáltanak.

null

Még 2013-ban mutatkozott be Brazíliában a Fiat Fiorino haszonjármű, az Uno kisautó dobozos változata, és most kapta meg első átfogó frissítését: lecserélték az orr megjelenését, a motort és a műszerfalat is. A korábbinál 4-gyel több tárolórekesz várja a sofőr és az utas dolgait az utastérben, alapfelszerelés a klíma, a szervokormány, a menetstabilizáló – olvasható az autómotor.hu cikkében.

 

Az 1,4 literes EVO Flex szívómotort kapja a friss Fiorino, a csúcsteljesítmény 86 LE/120 Nm-re (etanol) emelkedett, de ennél fontosabb, hogy a szabványos fogyasztás 11,8%-kal (benzin) illetve 8,6%-kal (etanol) csökkent a korábbihoz képest. Az ügyfél-visszajelzéseknek megfelelően a váltóban lerövidítették a 2., 3. és hátramenet fokozatok áttételeit, hogy meredek emelkedőkön könnyebb legyen a haladás, az 5. fokozat hosszabb lett. A Fiat Fiorino alapára 99 990 real, azaz 5,7 millió Ft.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.