Nálunk kicsit, Kínában még annyit sem változott

Világszerte frissült a kompakt szabadidő-autó, mifelénk új orrot kap, Kínában a választékot szűkítik.

null

Kínában egy nappal az európai frissítés előtt bejelentették a SAIC-Skoda vegyesvállalat által gyártott Karoq frissítését, az 5 centivel nyújtott tengelytávolságú (a második sorban ülők javát szolgálja mindez) modellnél az első lökhárító aljára került egy toldat, és ezzel a végére is értünk a külső változásoknak – derül ki az autómotor.hu cikkéből.

 

Belül már széria a vetített műszeregység, a központi érintőképernyő már 9,2 colos képátlójú, érintésérzékeny panelre cserélték a klímakonzol kapcsolóit. A korábbi négy felszereltség közül csak a két felsőt tartják meg (széria mindegyikben a panoráma üvegtető), egyedüli motorként a 150 lóerős 1,4-es TSI-t kínálják 7 fokozatú DSG váltóval és elsőkerékhajtással.

Ezzel szemben az európai modellnél teljesen átalakították az orr megjelenését, szélesebb lett a hűtőrács, a fényszóró formáját is módosították és LED-esre állították át, extraként mátrix LED-es egység is elérhető, módosították az alsó légbeömlőt. Karcsúbbak lettek a hátsó lámpák, újak a 17, 18 vagy 19 colos átmérőjű felnik, megnövelték a tetőspoiler méretét, az alsó burkolatot is kiterjesztették az üzemanyagtartály alá; mindezek eredményként 9%-kal javult a légellenállás. Ahogy eddig, ez után is választható Sportline változat, amelynél az első lökhárító alsó toldata a kínai modelléhez hasonló.

 

Az alapáron adott 8 colos helyett 10,25 colos képátlójú vetített műszeregység is kérhető, a központi érintőképernyő 6,5, 8 vagy legfeljebb 9,2 colos képátlójú, lecserélték a klímakonzolt. Az alap fejegység kivételével a 15 nyelven értő Laura digitális segéddel használható a hangvezérlés. Új a felárért választható Eco csomag, amelynél vegán, újrahasznosított anyagokból készítik a kárpitot – PET-palackokat hasznosítanak újra a szövethez.

Négytagú a motorválaszték, az összes motor már Evo-generációs. Az 1,0 literes turbómotor 110 lóerős (200 Nm), az 1,5-ös turbómotor 150 lóerős (250 Nm), a 2,0 literes turbómotor 190 lóerős (320 Nm), utóbbihoz alapáron jár a 7 fokozatú DSG váltó és az összkerékhajtás. A 2,0 literes TDI-nél kettős AdBlue befecskendezéssel tisztítják a kipufogógázokat, az alap teljesítményszint 115 LE (300 Nm), a nagyobb 150 LE (340 Nm), utóbbinál extraként kérhető az összkerékhajtás, amihez rögtön a 7 fokozatú DSG váltót is adják.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.