Még 2018-ban jelentette be a modernizált technikájú, 3-ajtósra átépített karosszériával rendelkező Lancia Delta Integrale-t az Automobili Amos műhely, a Futurista nevű modell alapján készítik a Safarista nevű változatot, amellyel azokra az ügyfelekre céloznak, akik számára a rali nem az aszfalton, hanem a terepen száguldást jelenti – olvasható az Autó-Motor cikkében.
A karosszéria külsejénél itt is a 3-ajtós kialakítás és a karbon borítólemezek jellemzőek, de itt komolyan megerősítik a karosszériaszerkezetet, és az FIA-előírásoknak megfelelő bukókeretet is beépítenek.
A két kagylóüléshez 4- vagy 5-pontos biztonsági öveket adnak. Teljesen új a felfüggesztés, amely nagyobb hasmagasságot és rugóutat eredményez, szereléssel állíthatóak a lengéscsillapítók, a fékrendszert acél csövekkel és hidraulikus kézifékkel módosítják. Az Autotechnica Motori műhely készíti az eredeti 2,0 literes turbómotor átépítésével megszülető 330 lóerős hajtóművet.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.