Még 2020 augusztusában kötött megállapodást Victor Muller, a holland Spyker autómárka tulajdonosa és a Boris Rotenberg/Michail Pessis orosz befektetőpáros, azonban akkor nem sikerült nyélbe ütni az üzletet, és miután Muller egy 52 ezer eurós számlát nem tudott kiegyenlíteni, a Spyker márka csődbe ment – nem ez volt az első. Azonban Victor Muller és az orosz befektetők viszonyát ez úgy tűnik nem zavarta, hiszen a 2021. december 31-én kiküldött sajtóközlemény alapján a felek 2021. december 20-án Utrechtben újra asztalhoz ültek, és most már aláírták az adásvételről szóló megállapodást; Victor Muller ügyvezetőként dolgozik majd a cégnél – olvasható az autómotor.hu cikkében.
A Spyker új tulajdonosainak az érdekeltségébe tartoznak a következő, motorsportban jelenleg is működő vállalkozások: BR Engineering, Milan Morady S.A., R-Company GmbH, és SMP Racing. Az itt dolgozó mérnökök és szakemberek közös munkájával végzik majd a gyártást és a fejlesztést, van saját karbon-sütő kemencéjük (Oroszország), a versenyautó-építés miatt a végső finomhangoláshoz szükséges mérnöki hátterük (Németország), és szerződéses partnerek világszerte, akikre támaszkodva megvalósulhat majd a Spyker autók forgalmazása. Nem aprózták el a terveket, rögtön 3 típust akarnak gyártani már 2022-ben, újrakezdik a C8 Preliator gyártását, és végre megvalósul a D8 Peking-Paris szabadidő-autó és a B6 Venator nevű belépőmodell is. Pontos részletekkel majd később szolgálnak a régi-új Spyker modellekről.