Terepjárót és szépfiút faragtak az új LX-ből

A Tokyo Auto Salon tuningkiállításon a Jaos tuningcég javított terepképességekkel rendelkező Lexus LX 600-ast, a gyári Modellista műhely szépített kivitelt mutat be.

null

Az 1985-ben Jaos műhely jóvoltából jelenik meg a Lexus márka a Tokyo Auto Salon tuningkiállításon, miután a gyár egy LX 600 Offroad terepjárót adott át nekik, hogy engedjék szabadon a fantáziájukat - olvasható az Autó-Motor cikkében.

A prémium-kategóriának megfelelő, gyakorlati szempontból kevésbé praktikus karbon koptatókat kapnak a lökhárítók, szintén karbonból készülnek a kerékjárat-szélesítések. A 20 colos kovácsolt Enkei felnikre az amúgy Japánban nem kapható Toyo Open Country A/TIII 285/55R20 terepmintás gumikat szereltek.

A gyári Modellista műhely épp ellenkező irányba vitte el a megjelenést, az első és hátsó lökhárító alá is méretes, színrefújt légterelőket ajánlanak, a küszöbök alá fellépőket, a kerékjáratokba 22 colos átmérőjű kovácsolt alumínium felniket képzelnek.

A cikk teljes tartalma ide kattintva érhető el.

Fotók: AUTÓ-MOTOR

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.