Courteney Cox már korábban is bevallotta: ahogyan Monica, úgy ő sem bírja a rendetlenséget és a káoszt - idézi fel a világsztár-színművésznő gondolatait a Lakáskultúra magazin.
Muszáj, hogy minden rendezetten álljon az otthonában – ez egyszerre áldás és átok
- nyilatkozta a People magazinnak. Most januárban piacra dobta a Homecourt névre keresztelt márkát, a háztartási termékek pedig nem csak hatékonyan tisztítanak, de óvják használójának bőrét, miközben csodás illattal árasztják el a lakást. Vagyis: kozmetikumok az otthonunk számára.
A márka különböző illatait a színésznő a Givaudan parfümgárral és a Roberttettel közösen alkotta meg: a rózsa, menta, ciprus, neroli, illetve a Cece, vagyis a színésznő jellegzetes illatának (fehér bőr, cédrus, bőr, fahéj, kardamom és fahéj) keverékeiből.
Olyan sok időt töltöttünk mostanában itthon, én meg arra gondoltam, miért nem ápoljuk olyan gondoskodással az otthonunkat, mint a testünket, az arcunkat? Szóval elhatároztam, hogy megalkotom ezeket a termékeket.
Az első Homecourt készítmények között mosogatószert, univerzális tisztítószert és szappant találunk.
A termékek használata közben a bőrünket is óvjuk, ugyanis glicerint,argán olajat és ausztrál hibiszkuszvirág kivonatot tartalmaznak.
Nem csak szép, de fenntartható is
Maga a csomagolás is letisztult és stílusos – maga Courteney Cox tervezte azokat. „A cél az volt, hogy olyan csomagolást kapjanak, amit szívesen hagysz a konyhapulton és nem akarjuk elrejteni. Sőt inkább elől hagyod, mert olyan kényelmes használni. És mert olyan szép. Úgy örülök neki!”
A márka természetesen környezetbarát, mind a hatóanyagok, mind a csomagolás: a palackok megújuló PET palackokból készültek. Minden termék vegán és állatkísérlettől mentesen készült.
Az új tisztítószerekre és kozmetikumokra azonnal lecsaptak a rajongók, pillanatokon belül elkapkodták. Márciusban a márkacsalád néhány új termékkel bővül, új illatot és gyertyát mutatnak be.
Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.
Borítókép: Courtney Cox otthonában. (Forrás: Flickr)