Az AliveCor nevéhez fűződik a KardiaBand nevű eszköz, amely alapvetően egy Apple Watch okosórákhoz készült szíj. Ez EKG funkcióval rendelkezik, amit az FDA is jóváhagyott, az Apple pedig a Kardia és a SmartRhythm appokat engedélyezte hozzá.
Később aztán értelmetlenné vált a termék, hiszen az Apple Watch Series 4 már gyárilag kapott EKG funkciót, szintén FDA-hitelesítéssel. A KardiaBand kiszorult a piacról, legalábbis ez az AliveCore álláspontja. Ezért pedig beperelte az Apple-t.

Fotó: Pexels
Az AliveCor ezzel egyszerre szabadalmi jogsértés miatt is beperelte az Apple-t, és azt követelik, hogy vegyék le a boltok polcairól az Apple Watch okosórákat. Erre persze közel nulla az esély, valószínűleg az AliveCor egy „kártérítést„ szeretne kiperelni az Apple-ből, vélik a szakértők.
Az eredeti cikket ITT érheti el.
Kiemelt kép: Pexels
Az okostelefon-gyártónak semmi köze az e-Apple villanyautóhoz
Kínából importálják Japánba a Nanjing Jiayuan Special Electric Vehicle Manufacturing által gyártott mopedautót, amelyet aztán a forgalmazó Yamagata Panasonic cég e-Apple néven dob piacra – nem, nem az Apple cég villanyautójáról van szó. Ólomakkumulátorral 1 millió jen az ár és 80 km az elérhető hatótávolság, míg lítium-ion akkumulátorral 1,3 millió jenbe kerül és 120 km az elérhető hatótávolság.
Az e-Apple utastere csak egyszemélyes, miközben ekkora méretben – hossz 2245 mm, szélesség 1290 mm, magasság 1570 mm, tengelytávolság 1500 mm – például a Citroën Ami két embernek kínál helyet. Hat szín közül választhat a vásárló, extrák nincsenek, a csúcssebesség a japán mopedautó-kategória előírásainak megfelelő 55 km/óra. A Yamagata Panasonic évi 50 darab e-Apple eladásával számol.