A közösségi médiás cégeknek kötelezően követniük kell a trendeket és igényeket, ennek megfelelően a kínai TikTok egyesült államokbeli leánya most épp az állásközvetítői piacra való betöréssel kísérletezik. A TikTok Resumes segítségével a fiatalok álláshirdetésekre jelentkezhetnek, rövid videó formájában tudják beadni az önéletrajzukat a munkáltatókhoz.

Fotó: pixabay
A tesztprogram első körben csak 2021. július 31-ig él majd, ezt követően születik majd döntés arról, hogy mennyi értelme van erőltetni a legfiatalabb munkakeresőket célzó megoldást. A teszt során bő harminc céghez – például a Chipotle-höz, a Targethez és a Shopifyhoz – tudnak videós önéletrajzokat beadni a fiatalak, az általános bemutatkozás és benyomáskeltés mellett természetesen érdemes rávilágítaniuk az esetleg már létező munkatapasztalataikra és képességeikre.
A teljes cikk ITT olvasható el.