Különleges szimulációt készített a Lounge Group. A játékos pszichológiai teszt a pandémia időszakának, illetve bármilyen más krízishelyzet bizonytalanságainak hatásait szemlélteti és elemzi. Az ügynökségcsoport „Munkadinamika” projektjének keretében zajló kutatássorozat következő fejezeteként a kontrollszimulátor az Internet Hungary 2021 konferencián debütált, ahol több mint 270 előadó és fórumrésztvevő, illetve közel kétezer látogató volt jelen. A Munkadinamika projekt célja irányt mutatni a vezetőknek és kulcsot adni a kezükbe, hogy egy esetleges válsághelyzetben (a pandémiától elvonatkoztatva) hogyan tudják megerősíteni és támogatni munkatársaikat, beosztottjaikat – olvasható a Lounge Group közleményében.
Veszítsd el a kontrollt, és megmondom, ki vagy!
Kontrollvesztett helyzeteket bemutató, pszichológiai alapú szimulációt készített a Lounge Group. A játékos teszt az Internet Hungary konferencián debütált, több mint 60 résztvevővel. A kitelepülés legjobb pillanatait felvillantó videó a Lounge Group Youtube-csatornáján látható.

A kutatás első szakaszából az az insight került napvilágra, hogy ha a vezető ismeri a kollégák kontrollal kapcsolatos viszonyát, akkor az segítséget nyújt számára az adott munkatárs munkahelyi és mentális helyzetét megismerni és időben beavatkozni.
A kontroll változását játékélménybe csomagoló teszt normálistól eltérő helyzetekben vizsgálja és zavaró tényezők közepette veszi górcső alá a játékosok viselkedését, az érzékszervek fizikai összezavarása mellett megoldandó feladatokkal.
A Lounge Group közleményéből kiderül: a játékos, mégis kontrollvesztéssel járó feladatokban több mint hatvanan próbálták ki magukat az esemény két napja alatt. A főként diplomás, vezető pozícióban dolgozó résztvevők összesen több mint 25 órán keresztül tették próbára képességeiket. A játékosok több mint fele volt nő, a résztvevők közel hatvan százalékban pedig felsővezetők vagy diplomához kötött szellemi foglalkozásúak voltak. A tesztelők nagyjából egyenlő arányban kerültek ki a 30-39, 40-49, illetve 18-29 éves korosztályból, e három csoport tette ki a kihívásra vállalkozók kilenctizedét. A tesztalanyok legnagyobb részben, 50 százalékban – az esemény jellegéből is adódóan – a marketing, média és PR területén dolgoznak, de az értékesítés-kereskedelem, illetve az adminisztráció- irodai munka is képviseltette magát.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség

Most kiderül, Zelenszkijnek a fotel vagy a tűzszünet a fontosabb

Kiadták a figyelmeztetést: ne küldj több SMS-t, különben...

Végre Trump is megszólalt az orosz bombázók ukrán megsemmisítéséről

Eddig titkolta Törőcsik Franciska, most végre megmutatta: a rajongók szóhoz sem jutottak!

Egy vérfürdő után benyújtotta lemondását az ukrán szárazföldi erők parancsnoka

Orosz válasz: ballisztikus csapás Ukrajnára

Ezek az ételek jobban károsíthatják a májadat, mint az alkohol

Döbbenetes, mit vittek el Münchenből a PSG vandál szurkolói a BL-döntő után + videó

A Fradi megkezdte a bevásárlást a magyar játékosokból – Lisztes Krisztián is hazatérhet

Ukrajna légicsapása globális kockázatokat rejt

Eldőlt, Orbán Viktor lesz 2026 után is a miniszterelnök újabb négy évre