A „Leginnovatívabb tejtermék” díját zsebelte be egy magyar cég
Megnyílt az arab térség vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítása a Gulfood 2021; a február 21-25. között Dubajban zajló rendezvényen az Agrármarketing Centrum (AMC) 11 kiállító részvételével, 156 négyzetméteres standdal képviseli Magyarországot – írja az MTI közlése alapján az Origo.
A közlemény szerint fagyasztott zöldségek és gyümölcsök, müzlik, tejtermékek, méz, hús, fagyasztott péksütemények, növényi olajok és édesipari termékek termelői, gyártói alkotják a magyar cégek körét.
Dubajban a járványügyi helyzet kockázati tényezőit figyelembe véve, szigorú biztonsági intézkedésekkel nyitották meg a szakmai vásárt, az ötnapos rendezvényen mintegy 2500 cég mutatja be termékeit 85 országból.
Tovább...