Akkora bevételt produkáltak, hogy maguk sem hitték el

24 millió eurós nettó nyereséget értek el 9 milliós veszteség után.

Forrás: Vg.hu2022. 05. 05. 10:02
null
Metzingen, 2018. március 8. A Hugo Boss német divatcég logója egy üvegfalon a Hugo Boss székházában, a Baden-Württemberg tartománybeli Metzingenben 2018. március 8-án, a vállalat 2017. évi eredményének közzététele napján. A divatkonszern 2,732 milliárd euró értékesítési árbevétellel zárta a pénzügyi évet, másfél százalékkal magasabbal az elõzõ évi 2,692 milliárd eurónál. A 2017-es év mûködési eredménye 341 millió euróra emelkedett 263 millió euróról, a nettó nyereség pedig 231 millió euró (72,2 milliárd forint) lett, 16 százalékkal magasabb a 2016-os 193 millió eurónál. (MTI/EPA/Ronald Wittek) Fotó: RONALD WITTEK
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A német luxus-divatcég bevétele az első negyedévben 772 millió euró volt – írja VG.

Ez azt jelenti, hogy 52 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest és meghaladta az elemzések által jósolt 708 millió eurót.

Az Hugo Boss közleménye szerint a negyedéves bevétele 17 százalékkal felülmúlta a 2019-es vírushelyzet előtti első negyedévet.

A társaság március végéig 24 millió eurós nettó nyereséget ért el, ami meglepően kedvező fordulat a tavalyi 9 milliós veszteség után.

Az Hugo Boss megerősítette a folyó évre vonatkozó előrejelzését is, amiben idén 10-15 százalékos bevételnövekedéssel számol 3,1-3,2 milliárd euróra.

A divatcég március 9-e óta ideiglenesen bezárta oroszországi üzleteit, felfüggesztett minden kiskereskedelmi tevékenységet és az online értékesítést. Tavaly a cég árbevételének mintegy 3 százalékát adta Oroszország és Ukrajna.

Az eredeti cikk ITT érhető el.

Borítókép: A Hugo Boss logója egy üvegfalon. (Fotó: MTI/EPA/Ronald Wittek)

 

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.