A német luxus-divatcég bevétele az első negyedévben 772 millió euró volt – írja VG.
Ez azt jelenti, hogy 52 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest és meghaladta az elemzések által jósolt 708 millió eurót.
Az Hugo Boss közleménye szerint a negyedéves bevétele 17 százalékkal felülmúlta a 2019-es vírushelyzet előtti első negyedévet.
A társaság március végéig 24 millió eurós nettó nyereséget ért el, ami meglepően kedvező fordulat a tavalyi 9 milliós veszteség után.
Az Hugo Boss megerősítette a folyó évre vonatkozó előrejelzését is, amiben idén 10-15 százalékos bevételnövekedéssel számol 3,1-3,2 milliárd euróra.
A divatcég március 9-e óta ideiglenesen bezárta oroszországi üzleteit, felfüggesztett minden kiskereskedelmi tevékenységet és az online értékesítést. Tavaly a cég árbevételének mintegy 3 százalékát adta Oroszország és Ukrajna.
Az eredeti cikk ITT érhető el.
Borítókép: A Hugo Boss logója egy üvegfalon. (Fotó: MTI/EPA/Ronald Wittek)