Előretörtek a táblagépek

December közepétől januárig megduplázódott azoknak a száma, akik e-könyvolvasóval és táblagéppel rendelkeznek.

BL
2012. 01. 23. 17:41
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Pew közvélemény-kutató hétfőn nyilvánosságra hozott eredményei szerint az amerikaiak 29 százalékának van legalább egy táblagépe vagy könyvolvasója. Ez 18 százalékkal haladja meg a december elején mért arányt. A legismertebb táblagép valószínűleg az Apple iPadje és az Amazon különféle Kindle-olvasói, de nyomukban már megjelent a Barnes and Noble Nook olvasója is. A táblagép-tulajdonosok száma 10-ről 19 százalékra ugrott néhány hét alatt, és hajszálra ugyanez az eredmény a könyvolvasók tekintetében is.

A férfiak és a nők egyaránt lelkes tulajdonosai és használói ezeknek az eszközöknek. Táblagéppel elsősorban a magasabb jövedelmű háztartások rendelkeznek nagyobb arányban. A magasabb iskolázottságúak körében is népszerűbb a tablet. A könyvolvasók egészen enyhén népszerűbbek a nők körében.

A számok a Pew 2011 decemberének közepétől 2012. január elejéig folytatott kutatásának eredményei, a felmérés első – decemberi – szakaszában 2986, 16 éven felüli amerikait kérdeztek ki, a második felében kétezer ember vett részt.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.