A vállalat az Atlantában és Dél-Kaliforniában működő üzleteinek kínálatát készül kibővíteni. Az alkoholos italok mellett néhány új harapnivaló, köztük sós ropogtatnivalók, sajttányérok, és az általában élesztő nélkül készülő forró kenyérlepények is felkerülnek az érintett kávézók – piaconként nagyjából négy-hat üzlet – étlapjára.
A világ legnagyobb kávézólánca a Seattle városában működő egyik kávézójában vezette be először a kibővített menüjét 2010 októberében. A vállalat öt-hét, Chicago környéki üzletére is szeretné kiterjeszteni a változtatásokat, illetve Spanyolországban is teszteli a bővített menüsort.
„A munkából hazafelé tartó vásárlóink közül sokan egy meleg, hívogató helyre vágynak, ahol ellazulhatnak és találkozhatnak a barátaikkal” – mondta a vállalat illetékese. Mint hozzátette: a kávézólánc nem akarja kiterjeszteni a változtatásokat az összes, mintegy 11 ezer amerikai üzletére.
Bódulatra csábít a Burger King is
Az Egyesült Államokban működő gyorsétteremláncok közül sokan reggeli, és késő éjszakai menükkel, valamint új ételekkel, illetve italokkal bővítették a kínálatukat, és a nyitva tartásukat is meghosszabbították a bevételek fellendítése érdekében. A Starbucks mellett – amely a késő délutáni és az esti forgalmát szeretné fellendíteni a változtatásokkal – többek között a Burger King és a Sonic Corp is felvette étlapjára a szeszes italokat.
Az alkoholértékesítést és -fogyasztást ellenőrző Alcohol Justice nevű szervezet szerint azonban „minél több szeszes italt kínáló hely nyitja meg a kapuit, annál inkább nő az alkohollal összefüggő problémák, például a fiatalkorúak alkoholfogyasztásnak kockázata”.
















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!