A természeti csapások ellenére is teljesített az óriás

A német Munich Re viszontbiztosító adózás utáni nyeresége éves szinten 31 százalékkal nőtt a negyedik negyedévben.

LM
2012. 02. 02. 9:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Munich Re negyedik negyedévi, adózás utáni nyeresége az egy évvel korábbi 480 millió euróról 630 millió euróra nőtt. Az előző év egészében 710 millió eurós nyereséget ért el a vállalat, jóval kevesebbet az előző évi 2,43 milliárd eurónál. Elemzők rendre alacsonyabb, 528 millió eurós negyedévi és 608 millió eurós éves nyereséget vártak.

A társaság – amely díjbevételét tekintve a világ legnagyobb viszontbiztosítója – csütörtökön megerősítette az előző évivel megegyező, részvényenként 6,25 eurós osztalékcélját.

Jörg Schneider, a vállalat pénzügyi igazgatója kijelentette: a Munich Re sohasem tapasztalt az idei évhez hasonlót, a pénzügyi válság mellett jelentős terheket okoztak a természeti csapások. Mindezek fényében figyelemre méltó eredmény, hogy így is 710 millió euró nyereséget ért el a Munich Re – tette hozzá.

A társaság papírjaival 0,7 százalékos erősödéssel kereskedtek a frankfurti tőzsdén, nyitás után. A Munich Re márciusban közöl részletes éves eredményeket.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.