Szárnyalást jósol a Boeing

A konjunkturális kilátások bizonytalansága ellenére a légi forgalom további növekedését jósolja a Boeing.

LM
2012. 02. 13. 13:35
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A február 14–19-e között Szingapúrban megrendezendő légi szalon alkalmából kiadott előrejelzésében az amerikai légitársaság azt jósolja, hogy az idén öt százalékkal bővül a globális utasforgalom a tavalyi hatszázalékos növekedést követően. Elsősorban az ázsiai–csendes-óceáni térség lesz a növekedés motorja, Európában sok függ attól, hogy miként sikerül rendezni az adósságválságot.

Ázsia jár majd az élen az új repülőgépek beszerzésében is. A Boeing számításai szerint a következő nagyjából húsz évben a légitársaságoknak 33 500 új gépre lesz szükségük – ezek ára négyezer milliárd dollárt tesz ki –, ebből 35 százalék jut ázsiai légicégekre.

A 33 500 új gépből 60 százalék a géppark bővítését, a többi a régi gépek lecserélését szolgálja. A Boeing adatai szerint 2010 végén a globális géppark 19 410 repülőgépből állt, 2030-ben számuk eléri a 39 500-at.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.