Az e-kereskedelem rendkívüli növekedése lehetővé tette a költségek jelentős csökkentését, emellett több millió új munkahelyet hozott létre, és a kormány által szorgalmazott gazdasági szerkezetátalakításhoz is jelentős mértékben hozzájárult – írja a jelentés. Az internetes eladások jelenleg az összes eladások 3 százalékát teszik ki, ez az arány 2015-ig akár 7 százalékra is nőhet.
Az iResearch külön vizsgálta a luxustermékek internetes kereskedelmének alakulását. Ez tavaly 10,7 milliárd jüant (375 milliárd forint) tett ki, csaknem 70 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Az internethasználók számának növekedésével, az internetes szolgáltatások bővülésével és az elektronikus fizetési módok terjedésével az e-kereskedelem további bővülése várható. Ennek értéke a Boston Consulting Group (BCG) tanácsadó cég tavaly november végi tanulmánya szerint 2015-ig a kétezer milliárd jüant (70 ezer milliárd forint) is eléri majd Kínában. Ezzel a kelet-ázsiai ország – az Egyesült Államokat megelőzve – világelsővé válhat az internetes eladások piacán. A luxuscikkek elektronikus értékesítése az évtized közepére a becslések szerint csaknem megnégyszereződik, s 37,2 milliárd jüanra (1300 milliárd forint) nő majd.

Otthon start: az egész országot megmozgatta a program, Panyi Miklós adatokat közölt
Az Otthon start program már több mint ötvenezer állampolgár felé nyitotta meg a saját tulajdonú ingatlanhoz vezető utat.















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!