A reklámokban bízik az üdítőgyártó

Nagy offenzívába kezdett a Pepsi: az első negyedévben 25 százalékkal többet költött reklámra, mint egy évvel korábban.

WL
2012. 04. 26. 17:22
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A marketingkampány része annak a nagy átalakítási programnak, amely egyébként jelentős költségcsökkentéssel és leépítéssel is jár: 8700 munkahely szűnik meg, ez a társaságnál dolgozók mintegy 3 százaléka.

Miközben a Coca-Cola 6 százalékkal növelte bevételeit az első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, a Pepsi csak 4 százalékkal, 12,4 milliárd dollárra, elsősorban az áremeléseknek köszönhetően.

Az adózott eredmény 1,13 milliárd dollár, részvényarányosan 71 cent volt, tavaly január–március között 1,14 milliárd, 71 cent.

Ugyanebben az időszakban a Coca-Cola Enterprises 109 millió dollár, egy részvényre vetítve 35 cent adózott eredményt ért el az egy évvel korábbi 106 milliót, 31 centet követően. Az értékesítési árbevétel 1,3 százalékkal 1,87 milliárd dollárra nőtt.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.