Bejött a franciáknak az ásványvízbiznisz

A francia Danone-csoport bevétele 7,6 százalékkal, 5,1 milliárd euróra emelkedett az idei első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest.

LM
2012. 04. 17. 14:01
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Bár a francia cégcsoport a joghurtok forgalmazásában első a világon, a növekmény főként az ásványvíz-üzletágból származott, ami különösen a feltörekvő országokban volt figyelemreméltó.

A vállalat bevételének 60 százalékát kitevő tejtermék-üzletágban 3,8 százalékkal nőttek a bevételek, közel hárommilliárd euróra, az ásványvizek forgalma 16 százalékkal 841 millió euróra emelkedett.

A társaság arra számít, hogy az év egészében 5–7 százalékkal fognak bővülni bevételei tavalyhoz képest, mert megindult az erősödés az amerikai és az orosz piacon, és reményeik szerint a feltörekvő piacok erőteljes bővülése ellensúlyozni tudja a válság sújtotta dél-európai országok keresletének a gyengülését.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.