Egy külső, független szakértő cég bevonásával a múlt év második felében elvégzett, több mint 1500 ügyfél személyes megkérdezésén alapuló fogyasztói elégedettségi felmérés eredményei visszaigazolták az elmúlt másfél évben hozott fogyasztóbarát intézkedéseket – közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.
A Szociográf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet által elvégzett felmérés alapján egy ötfokozatú skálán mérve a fogyasztók 82,1 százaléka teljes mértékben, vagy legalább 4-es szinten elégedett a társasággal. Az ügyfélszolgálat elérhetőségével, az ügyintézési módokkal a fogyasztók 86 százaléka, míg az ügyintézés érthetőségével és egyszerűségével 78,3 százaléka elégedett.
Az ivóvízellátásban a megkérdezettek 66 százaléka, míg a csatornaszolgáltatás esetében 86 százalékuk egyetlen zavart sem tapasztalt az elmúlt egy év során. A társaság által szolgáltatott ivóvíz minőségének (íz, szín, tisztaság) megítélése 80 százalékra javult, a csatornaszolgáltatás színvonalával – mely alapvetően a szaghatások, kiöntések, dugulások megelőzésére és elhárítására vonatkozik – pedig a fogyasztók 87,2 százaléka elégedett.
A siófoki székhelyű víziközmű-szolgáltató 1993-tól Dunántúli Regionális Vízmű Rt. néven 90 százalékos többségi állami tulajdonú részvénytársasági formában működik. A társaság Baranya, Fejér, Somogy, Tolna, Veszprém és Zala megyében mintegy 343 település lakosainak, ipari és mezőgazdasági termelőüzemeinek vízellátását biztosítja. Társvállalatokon keresztül többek között Dunaújváros, Székesfehérvár, Ajka, Mohács, Pécs és Komló ellátására is szolgáltat ivóvizet. A társaság emellett mintegy 170 településen gondoskodik a keletkező szennyvizek elvezetéséről, szakszerű tisztításáról, a szennyvíziszap ártalommentes elhelyezéséről.

Mutatjuk, hogy milyen érettségi feladatokat kaptak a diákok történelemből