Renars Griskevics tájékoztatott arról, hogy a Szajol–Püspökladány vasútvonalszakasz rekonstrukciója három év alatt mintegy 60 ezer köbméternyi betont igényel. Elsősorban ezt a projektet fogja kiszolgálni a Jász-Nagykun-Szolnok megyei kisváros határába telepített világszínvonalú, óránként 110 köbméter kapacitású, Kaiser 7 típusú keverőegység.
Az eseményen Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter úgy fogalmazott: ebben a beruházásban összekapcsolódik a környezetvédelem, a munkahelyteremtés, valamint a vidékfejlesztés. Varga Mihály, a Miniszterelnökséget vezető államtitkár pedig azt mondta: a magyar építőipar 4-5 éves folyamatos hanyatlása után „most már egy halvány reménysugár látszik az alagút végén”.

Hatalmas hiszti lesz a baloldalon: az átláthatósági törvényjavaslat már az Országgyűlés előtt van