A forgalma 3,834 milliárd euró volt, amely 6,8 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit. Szervesen – vagyis változatlan valutaárfolyamokkal és csoportösszetétellel számolva – is 6,8 százalékkal nőtt a forgalom.
Az első negyedévben 48,5 millió hektoliter sört adott el a csoport, ez 5,8 százalékkal több a tavalyi első negyedévinél, de szervesen csak 4,7 százalékkal nőtt a mennyiség.
Közép- és Kelet-Európában a csoport átlagánál jobban, 6,7 százalékkal nőtt a söreladás mennyiségben szervesen, ebben a szerdai beszámoló kiemelte a magyar piac erős teljesítményét is. A Heineken magyar részlege a soproni székhelyű Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.
Tavaly a Heineken-csoport adózott eredménye 1,2 százalékkal, 1,43 milliárd euróra csökkent a 2010-es 1,447 milliárdról. 2010-ben 37 százalékkal nőtt a profit.
Tavaly a csoport 11 százalékkal több sört adott el, 213,9 millió hektolitert a 2010-es 192,3 millió után, de a bevétele csak 6 százalékkal gyarapodott, 16,133 milliárdról 17,123 milliárd euróra. Nyugat-Európában stagnált, Kelet-Európában kissé nőtt a söreladás, a legjobban a nyugati féltekén nőtt az értékesítés.

UFO Tatabánya felett? 45 éves a rejtély