A 2011. november 15-étől 2012. március 31-éig tartó BWI akció célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai úti cél népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése volt.
Az MT Zrt. közleménye szerint a három vagy négy éjszakára érkező vendégek amellett, hogy az utolsó éjszakát ingyen kapták, további kedvezményeket is igénybe vehettek a kuponokból álló BWI-vócser segítségével. A 2011–12. évi kampányban 54 szálloda és 6 egyéb szolgáltató vett részt. A vendégéjszakák 21 százalékát ötcsillagos, 60 százalékát négycsillagos, 19 százalékát pedig háromcsillagos szállodákban töltötték el.
A kampány lezárását követően az MT Zrt. ezúttal is netes kérdőíves felmérést végzett a Budapest Winter Invitation akcióban részt vevő szolgáltatók körében. Az 54 szálloda közül 44-en, a hat szolgáltató közül öten adtak visszajelzést tapasztalataikról a felmérésen keresztül. A válaszadók között 7 ötcsillagos, 21 négycsillagos és 14 háromcsillagos ház képviseltette magát. A válaszadó szállodák 84,1 százaléka korábban is részt vett az akcióban, és megállapítható, hogy 2006 óta évről évre nő a visszatérő partnerek száma.
A legtöbb BWI-vendég Németországból, Olaszországból és Nagy-Britanniából érkezett. A válaszadók többsége szerint jó ötlet az akció, 40 válaszadóból 39 máskor is részt venne hasonló, Budapest forgalmát élénkítő akcióban. A válaszadók 70 százaléka a november 1-je és március 31-e közötti időszakot tartja a legalkalmasabbnak a BWI megvalósítására.

Soha nem látott hadgyakorlat kezdődött a Bakonyban