Sok olasz és brit érkezett Budapestre

Több mint 79 000 vendégéjszakát generált a Magyar Turizmus Zrt. szervezésében megvalósult Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő akció.

BL
2012. 04. 26. 21:28
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A 2011. november 15-étől 2012. március 31-éig tartó BWI akció célja ezúttal is Budapest mint vonzó turisztikai úti cél népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése volt.

Az MT Zrt. közleménye szerint a három vagy négy éjszakára érkező vendégek amellett, hogy az utolsó éjszakát ingyen kapták, további kedvezményeket is igénybe vehettek a kuponokból álló BWI-vócser segítségével. A 2011–12. évi kampányban 54 szálloda és 6 egyéb szolgáltató vett részt. A vendégéjszakák 21 százalékát ötcsillagos, 60 százalékát négycsillagos, 19 százalékát pedig háromcsillagos szállodákban töltötték el.

A kampány lezárását követően az MT Zrt. ezúttal is netes kérdőíves felmérést végzett a Budapest Winter Invitation akcióban részt vevő szolgáltatók körében. Az 54 szálloda közül 44-en, a hat szolgáltató közül öten adtak visszajelzést tapasztalataikról a felmérésen keresztül. A válaszadók között 7 ötcsillagos, 21 négycsillagos és 14 háromcsillagos ház képviseltette magát. A válaszadó szállodák 84,1 százaléka korábban is részt vett az akcióban, és megállapítható, hogy 2006 óta évről évre nő a visszatérő partnerek száma.

A legtöbb BWI-vendég Németországból, Olaszországból és Nagy-Britanniából érkezett. A válaszadók többsége szerint jó ötlet az akció, 40 válaszadóból 39 máskor is részt venne hasonló, Budapest forgalmát élénkítő akcióban. A válaszadók 70 százaléka a november 1-je és március 31-e közötti időszakot tartja a legalkalmasabbnak a BWI megvalósítására.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.